Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2009

Έλα δεν θέλω αηδίες!


Τι έμαθα σε αυτές τις διακοπές…

Πως ο αεροδιάδρομος του Ηρακλείου είναι πολύ μικρός με αποτέλεσμα να κοντέψουμε να προσγειωθούμε στη θάλασσα. Τα πιτσιρίκια δίπλα μου είχαν κατατρομάξει κι εγώ πήρα το αίμα μου πίσω για τις 4 μαρτυρικές ώρες πτήσης δίπλα τους.

Πως ο βόρειος άξονας της Κρήτης εξακολουθεί να είναι δρόμος καρμανιόλα με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση χωρίς διαχωριστικό. Η ΛΕΑ είναι απλά άγνωστη λέξη. Όπως κάθε τι όμως υπερτιμημένο στη χώρα αυτή, έτσι και αυτός…ονομάζεται χαριστικά εθνική οδός!! Ουάου.

Πως καλή η επιστήμη αλλά που και που καλό είναι να σου λένε το φλιτζάνι του καφέ!!

Πως το νοσοκομείο των Χανιών παραείναι έξω από την πόλη. Ειδικά όταν το χρειάζεσαι μέσα στη νύχτα και το αυτοκίνητο σου παίζει το ρόλο ασθενοφόρου. Εσύ το ρόλο του τραυματιοφορέα…και η κόρνα σου το ρόλο της σειρήνας!

Πως έχει πλάκα να κάθεσαι με τις ώρες στον ήλιο…να αποβλακώνεσαι και μετά να λες πως φταίει το μάτι για τον πονοκέφαλο!

Πως τα καλύτερα ξενύχτια ever γίνονται στα Χανιά.

Πως το ελληνικό καμάκι είναι απλά αξεπέραστο.

Πως το καλύτερο φαγητό είναι στην Κρήτη, τι να λέμε τώρα!

Πως το ζήτημα δεν είναι τι κάνεις αλλά πως το πλασάρεις!
-Κύριε καθηγητά μου συγγνώμη για την καθυστέρηση…ήθελα να το κάνω όσο καλύτερο μπορούσα. [Φυσικά ούτε κουβέντα για την ολιγοήμερη ανάπαυλα.]
-Ναι Σίντυ παιδί μου. Η καλή δουλειά φαίνεται και θέλει χρόνο!!

Πως οι διακοπές…όσο λίγες κι αν είναι…είναι διακοπές…Θεές και αξίζουν πολλά.



Ο καιρός στο Λονδίνο σήμερα!

Μην ευχηθεί κανείς Καλό χειμώνα...την έκατσε!!

22 σχόλια:

ikor είπε...

Η φωτογραφία είναι από το Ρέθυμνο όμως Σίντυ!

Καλό φθινόπωρο!! :-p

Flonsavardu είπε...

εγώ ξέρεις τι ξέρω; όλο για χανιά και ηράκλειο τσαμπουνάς, αλλά το ρέθυμνο κοτσάρεις!! σίντυ επισκέφτηκες τον προσωρινό τόπο διαμονής μου τα τελευταία 5 χρόνια! ελπίζω να σου άρεσε. :)

(δεν θέλω τις γνωστές αηδίες ότι τα χανιά είναι καλύτερα από το ρέθυμνο.)

σοφία είπε...

Καλώς το κορίτσι - πάντως καλά πέρασες.

Αν και πες τί έγινε με το αυτοκίνητο / ασθενοφόρο. Όλοι καλά;

BUTTERFLY είπε...

Καλως την κουκλα απο την λατρεμενη Κρητη μαγεμενη! Και ναι το φαγητο ειναι ουαου, οπως και ολα τα αλλα στο νησι, πλην των δρομων και της οδηγησης!
Καλη συνεχεια θα πω...

Kος Μηδενικός είπε...

Γεια σας! Καλώς και γυρίσατε στο βροχερό Λονδίνο. Κοίτα...αυτή τη στιγμή με το λαιμό να πονάει...χίλιες φορές να ήμουν Λονδίνο να μην έχω και εναλλακτικές! Οπότε καλά είσαι! Μη φωνάζεις.

Με τρώει λίγο να πω Καλό Χειμώνα, για να δω τι θα πάθω, αλλά λέω να μην το αποτόλμήσω με το καλημέρα σας!

Να πω καλή συνέχεια;

apos είπε...

Την κοπάνησες και πάλι δεν σε είδα!

Καλό χειμώνα; Προσωπικά δέχομαι ευχές για καλή άνοιξη, καθότι τον Οκτώβριο αναχωρώ για την ανοιξιάτικη πατρίδα.
Καλή συνέχεια λοιπόν.
Φωτό ταξιδίου δεν έχει;

leondokardos είπε...

Όχι κούκλα μου, όχι… καλό χειμώνα. Αυτόν τον έχετε εκεί που είσαι, είναι σαν να μην εύχεσαι τίποτα. Εγώ σου εύχομαι να περνάς πάντα καλά, όπου κιαν βρίσκεσαι, σε διακοπές η αλλού.

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Καλό χειμώνα..:P
Οσο αναφορά τα πιτσιρίκια έχω να σου πώ πως είσαι πολύ κακόοοοοος άνθρωπόοοοοοος..τι σου έφταιξαν εεεε;;;Δεν θα κάνεις παιδιά όμως..θα σε πώ εγώ!!Σουζα ολημερίς θα είσαι..
Το καλύτερο σπιτικό είναι στο..σπίτι μου!Αν δεν έχεις φάει να μην λές για την Κρήτη..:P
Τ'αλλα βαριέμαι να τα σχολιάσω γιατί είμαι πολυλογάς και ξέρω πως δεν θα διαβάσεις ούτε αυτά που ήδη έγραψα..:P
Καλό χειμώνα και πάλι..:P

efoudi είπε...

ωραίος και ο ουρανός του λονδίνου..

Artanis είπε...

Κι εμείς χειμώνα έχουμε...Υπομονή...
Αχ Κρήτη, Κρήτη (τώρα πρέπει να κάνω εγώ υπομονήηηηηηηηη....)
Σε φιλώ, καλά να περνάς...

ΥΓ.Αλήθεια τί συνέβη με το ασθενοφόρο-αμάξι και την κόρνα-σειρήνα;

cinderella είπε...

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας όλους! Να στε καλά για τις αγκαλιές. Θα απαντήσω σε όλα αύριο. Σήμερα...σήμερα δεν είναι καλή μέρα παιδιά...:(

Υ.Γ Θα το καταλάβετε και από την καινούργια μου ανάρτηση οτι τα έχω πάρει με αυτό το κράτος...

cinderella είπε...

@ ikor μου
μετά τα Χανιά αγαπώ το Ρέθυμνο! Εκεί είναι η μισή οικογένεια και τις διακοπές τις μοιράζω και στους δύο νομούς!

φιλιά πολλά!

cinderella είπε...

@Flonsavardu μου το Ηράκλειο δεν μου αρέσει! Απλά η πτηση ήταν δυστυχώς για Ηράκλειο! Έβαλα Ρέθυμνο επίσης για να μην μου πέιτε οτι είμαι τοπικίστρια και υποστηρίζω μόνο τα Χανιά!!
Είμαι σίγουρη πως περνάς τέλεια και σε ζηλεύω! Μακάρι να ήμουν επαρχία κι εγώ στα προπτυχιακά μου!!!
Living room, ναυπηγείο και ξερό ψωμί!!!¨:):):)

φιλιά κοριτσάρα μου!

cinderella είπε...

Θεία Σοφία μου τι κάνεις;;

Άσε, απέκτησα τη δεύτερη άσπρη μου τρίχα μέσα σε μια νύχτα! Τέλος καλό, όλα καλά αλλά λαχτάρησα με τη soulmate μου που την έκοψε ένα γυαλί.

Δεν θα την εκθέσω παραπάνω όμως γιατί η πρώτη της κουβέντα όταν την πήρα από το νοσοκομείο στο τέλος ήταν "κανόνισε να με κάνεις ρεζίλι"! Αλλιώς μην νομίζεις...ποστ θα την είχα κάνει!!!

Σε φιλώωωωω!!

cinderella είπε...

Αχ εντάξει η αδερφή σου μπορεί να παντρέυτηκε στη Μυτιλήνη αλλά εσένα κορίτσι πρέπει να σου βρώ Κρητικό γαμπρό και να σου κάνω γάμο παραδοσιακό και τρικούβερτοστο νησί! Δεν γλιτώνεις!!!!! :):):):)

cinderella είπε...

Καλέ πείτε οτι σας βρίσκεται. Εδώ θα τα χαλάσουμε; Μόνο καλό χειμώνα μην πέιτε. Γιατί θα διαγράψω το σχόλιο σας και αμαρτία είναι!!!

Που έχετε χαθεί μηδενικό μου στοιχείο;;;

cinderella είπε...

Να ορίστε...εμ δεν με διαβάζετε, εμ βγάζετε αβάσιμα συμπεράσματα Απος μου!!

Αφού πήγα κατευθείαν Κρήτη;; Πως να σας έβλεπα;; Ε;; Σε λίγο θα πέιτε οτι σας αποφεύγω κιόλας!!! Δηλαδή όχι!!

cinderella είπε...

Λεοντόκαρδέ μου γλυκέ σε ευχαριστώ! Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις!!! Μια μεγάλη αγκαλιά και ένα φιλί σου στέλνω! Καλή συνέχεια!

cinderella είπε...

Καλό Χειμώνα και στα μούτρα σου Νικολιό!!!!
Ολόκληρο το σχόλιο σου το διάβασα!!
Θα κάνουμε διαγωνισμό μαγειρικής και είμαστε κομπλέ!
Ναι ρε, θα κάνω παιδάκια, θα έχω σπίτι με κήπο και station vagon αυτοκίνητο και άντρα με λεφτά και θέση όπως κάθε κυράτσα που σέβεται τον εαυτό της!!! Για τέτοια με έχεις;;

cinderella είπε...

@ efoudi μου ωραίο δεν τον πολύ λές αλλά κάθετι έχει τι χάρη του! Σ' αυτό θα τα χαλάσουμε;

φιλιά πολλά!

cinderella είπε...

@ Αρτάνις μου τι νόμιζες;; Μόνο εσύ κι εγώ κρατάμε τα ηνία της ελληνικής μπλογκόσφαιρας καλοκαιριάτικα! Οι υπόλοιποι πέρα (δεν) βρέχει!!!

Όλα καλά...ευτυχώς. Με μερικά ράμματα τη σκαπουλάραμε!

KitsosMitsos είπε...

Άμα ευχηθούμε ζαβαρακατρανέμια τι γίνεται;