Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 17, 2009

please...don't say goodbye


Περπατάω βράδυ σε έναν παράδρομο της Oxford Street, να βγω στον κεντρικό, να πάρω λεωφορείο, να γυρίσω σπίτι. Γεμάτη μέρα. Τελευταία μέρα. Νιώθω την κούραση σε κάθε κύτταρο του σώματός μου. Και γελάω. Δεν θα γίνω ποτέ μοιραία γυναίκα. Αυτή, η αράχνη. Η μια. Δεν θα τα καταφέρω ποτέ. Ούτε ένα ζευγάρι τακούνια δεν μπορώ να υποστηρίξω για μια ολόκληρη μέρα. Στα μισά τα έβγαλα και φόρεσα τις μπαλαρίνες μου. Τώρα, το κρύο μου έχει παγώσει τα πόδια και ονειρεύομαι το πάπλωμά μου. Ο χειμώνας μας χτυπά για τα καλά την πόρτα εδώ στο Λονδίνο. Ειδικά οι νύχτες…δεν είναι πια φθινοπωρινές, είναι σχεδόν χειμωνιάτικες. Με αυτό το σχεδόν της μετάβασης που είναι τόσο εκρηκτικά μετέωρο σαν ανεκπλήρωτος έρωτας.

Περπατάω βράδυ. Χτες βράδυ. Λίγες ώρες νωρίτερα έχω δώσει την τελευταία μου παράσταση στα δύσκολα. Είχα παρουσιάσει, είχα κάνει δημόσιες σχέσεις, είχα χαμογελάσει με αυτό το τόσο επαγγελματικό χαμόγελο και είχα πάρει την ανταμοιβή μου. Μην βάλεις το γκρι φόρεμα μου είχε πει η μανούλα το πρωί. Είναι κοντό βρε παιδάκι μου. Δίκιο είχε. Αλλά ήταν ωραίο. Και πήγαινε γάντι με τις ψηλοτάκουνες, τις καστόρινές μου γόβες. Ευτυχώς δεν έβρεξε. Θα είχαν γίνει χάλια.

Το μυαλό δυσκολεύεται να εστιάσει σε μια σκέψη. Έχει αυτό το μούδιασμα που νιώθει πάντα όταν κάτι τελειώνει και δεν αφήνει τον πόνο ή την στεναχώρια να εισχωρήσει. Το δωμάτιο γύρω μου ακατάστατο. Καθαρίζω, τακτοποιώ, πακετάρω. Όλα χύμα. Όλα διασκορπισμένα. Το laptop θα είναι το τελευταίο που θα πακεταριστεί.

Ένας χρόνος λοιπόν. Σαν χτες μου φαίνεται. Κι όμως, σαν να πάνε αιώνες από την πρώτη μέρα που πρωτοέφτασα εδώ. Κι είναι η ζωή…μια σειρά αποχωρισμών. Τελευταίων αγκαλιών. Κι ας τους σιχαίνομαι. Ένιωσα πολλά, έζησα ακόμα περισσότερα. Ένα πράγμα δεν άγγιξα μόνο. Τη Μοναξιά. Ακόμα και στις δυσκολότερες μέρες μου…υπήρχαν πάντα τριγύρω οι δικοί μου άνθρωποι. Ευλογημένοι να ναι. Αυτοί ξέρουν…

28 σχόλια:

Antigonistyli είπε...

Πόσο όμορφα τα λες... τι υπέροχο να μην σε αγγίζει η μοναξιά...
Καλή επιστροφή σου εύχομαι... και από καρδιάς να μην σε αγγίξει ποτέ!

Marvin είπε...

φευγεις κι εσυ; και δεν προλαβαμε να γνωριστουμε... Καλη επιστροφη!

Ανώνυμος είπε...

ψυχούυυλινι μουυυ!!! είναι απέραντα όμορφες αυτές οι μεταβατικές περιοδοι αν το σκεφτείς λιγάκι! αν μη τι άλλο είναι γεμάτες απο συναισθήματα καί γιαυτό είναι τόοσοο μοναδικές και όμορφες! ζήστες κι αυτές όπως έζησες και τις υπόλοιπες! φιλάαακια πολλά!! με συγκίνησες!

soulamate είπε...

ψυχούυυλινι μουυυ!!! είναι απέραντα όμορφες αυτές οι μεταβατικές περιοδοι αν το σκεφτείς λιγάκι! αν μη τι άλλο είναι γεμάτες απο συναισθήματα καί γιαυτό είναι τόοσοο μοναδικές και όμορφες! ζήστες κι αυτές όπως έζησες και τις υπόλοιπες! φιλάαακια πολλά!! με συγκίνησες!

katerina είπε...

Τίποτα Πριγκηπέσα δεν τελειωνει πριν τελειωσει.

Artanis είπε...

Καλή επάνοδο μικρό μου!!!
καλό ταξίδι να έχεις και θα τα λέμε από Ελλάδα πια, ε;
Φιλιά πολλά απο ΝΖ, καλημερούδια...

Kος Μηδενικός είπε...

Άλλη παιδί δεν έκανε, μόνο η Μαριώ το Γιάννη...γαμώτο, θέλω να το καφρέψω, αλλά δεν μπορώ. Σε φαντάζομαι κλαμμένη με τις μύξες να τρέχουν και δεν μπορώ.

Άντε ρε κοπελιά, μη στεναχωριέσαι. Θα αφήσεις το Λονδίνο και θα έρθεις στην Ελλάδα. Τώρα αυτό καλό είναι; Τελοσπάντων...αφού πρέπει να φύγεις, θα φύγεις. Έλα Ελλάδα και να σε δώσω το κινητό μου, θα σε αναλάβω εγώ να σε ξεναγήσω στας Αθήνας! Θα σε πάω και Οικονομόπουλο...που τόσο σε αρέσει!!

leondokardos είπε...

Με το καλό να γυρίσεις στο σπίτι σου και να συνεχίσεις τη ζωή που επιθυμείς.
Θα σκεφτείς πολλές φορές τα χρόνια που πέρασες στο Λονδίνο, θα το επιθυμίσεις, πολύ περισσότερο που δεν ένοιωσες ποτέ τη μοναξιά εκεί. Τι μεγάλη ευτυχία κιαυτή κορίτσι μου !!
Νάσαι πάντα καλά.

BUTTERFLY είπε...

Καλη επιστροφη κοριτσι μου!
Καθε αποχωρισμος ειναι δυσκολος, ακομα και οσοι θελουμε εμεις οι ιδιοι...
Να γεμισεις ευχομαι με καινουργιες αναμνησεις και να τις μοιραζεσαι με το μοναδικο σου τροπο μαζι μας!
Φιλια!

Χάρης είπε...

Επιτέλους γυρίζεις, εδώ που ανήκεις. Καλή επιστροφή!

KitsosMitsos είπε...

Καλό νέο ξεκίνημα, λοιπόν!

ftylos είπε...

Δε ξέρω πως θα είναι τώρα που αφήνεις το Λονδίνο (πιθανόν αρκετά δύσκολα), αλλά σε ένα δυο μήνες θα προσαρμοστείς πλήρως στην ελληνική πραγματικότητα. Εύχομαι η προσαρμογή να είναι ομαλή και να μην έχει σημαντικές διαφορές από εκεί που ήσουν πριν. Η πόλη που αφήνεις θα μείνει για πάντα στη χαραγμένη μέσα σου και όταν ξαναεπιστρέψεις εκεί, έστω και απλά για βόλτα, θα νιώσεις μια γλυκιά μελαγχολία που δε συγκρίνεται με τίποτε άλλο.Σου εύχομαι από καρδιάς καλή επάνοδο...

phlou...flis είπε...

Μα αν το σκεφτείς, δυο άτομα, εσύ και η Μοναξιά, αρκούν για να περνάει κανείς καλά. Κι αν τελείωσε κάτι καλό, ξεκινά κάτι καλύτερο. Είθε

cinderella είπε...

@Λατρεμένα αναγνώστια

Εξακολουθώ να εκπέμπω από Λονδίνο (και θα συνεχίσω για λίγο καιρό ακόμα) για πόσο μην με ρωτάτε, μην μου βάζετε δύσκολα - δεν απαντώ! Σίγουρα θα κατέβω να κάνω το χρέος μου ως Ελλην πολίτης. (όχι δεν θα πάω φαντάρος.) Θα κάνω τη μυστική - καθολική και κάτι ακόμα που δεν θυμάμαι υποχρέωσή μου.

Αυτά τα νέα της Αναμπέλας. Προς το παρόν τουλάχιστον. Έχω σκοπό να κάνω πόστ για τα εκλογικά. Έλα δεν θέλω ξυνισμένα μούτρα! Όλοι γράφουν εγώ τι έχω; (Τα πάντα, όλα!!)

cinderella είπε...

@ Αntl-l μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα γλυκά σου λόγια! Να σαι καλά και να περνάς όμορφα κορίτσι μου!!!

cinderella είπε...

@ Μarvin μου ακόμα Λονδίνο είμαι και θα γυρίσω και μετά τις εκλογές! Απλά έπρεπε να αφήσω την εστία μου! Έληγε η θητεία μου εκεί μέσα! Όποτε θες κανονίζουμε!

cinderella είπε...

@soula(mate) να σε κάψω Γιάννη...να σ'αλείψω λάδι! Μμμμ μ'αγάπησες;;; Σε συγκίνησα κιόλας;; Άσε μας καλή μου! Με ποια έννοια;;;

cinderella είπε...

@Κατερίνα. Πολλά τελειώνουν. Όλα μάλλον τελειώνουν. Η ζωή με επιβεβαιώνει!

cinderella είπε...

@ Αrtanis μου, επειδή θα συνεχίσω να είμαι για κάμποσο - δεν ξέρω πόσο - Λονδίνο σε πειράζει να τα λέμε και από εδώ εε; Όχι! Το ξερα!
Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου!!

cinderella είπε...

@ Μηδενικέ;; Κάνε μας τη χάρη! Πάνε να ακούσεις εσύ Βανδή και άσε μας!
Θα γυρίσω για εκλογές για λίγο. Όποιος πρόλαβε...τη Σίντυ είδε!!!

cinderella είπε...

@Λεοντόκαρδέ μου γλυκέ να σαι καλά! Όταν θα αφήσω τελειωτικά το Λονδίνο, ναι τότε θα με πονέσει πολύ. Προς το παρόν επειδή είμαι ακόμα εδώ και επειδή θα γυρίσω ξανά μετά τις εκλογές...είμαι ακόμα ήρεμη. Το αγαπάω το Λονδίνο. Το αγάπησα πολύ. Περισσότερο από όσο περίμενα. Ζορίστηκα πολύ, και νομίζω οτι τελικά εδώ ενηλικιώθηκα.
Σε φιλώ γλυκέ μου!

cinderella είπε...

@ Χριστινάκι μου σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ! Δεν γυρίζω ακόμα, αλλά θα γυρίσω! Και ναι, θα είμαστε παρέα είτε από εδώ είτε από εκεί!
Φιλί μεγάλο όμορφη!

cinderella είπε...

@ Χάρη;; Δεν γυρίζω ακόμα. Ελπίζω να μην πειράζει πολύ!!
Καλά να περνάς!! Φιλιά!

cinderella είπε...

@KitseMitse μου ευχαριστώωωω!! :):):)

cinderella είπε...

@ φτύλε μου πιστεύω πως όταν τελικά γυρίσω...ναι θα ζοριστώ. Τότε...ξαναγράψε μου το σχόλιο σου σε παρακαλώ!!
Καλησπέρες!

cinderella είπε...

@phloufli μου...πολύ πολύ...υπέροχο το σχόλιο σου! Σε ευχαριστώ! Μέσα από την καρδιά μου!

Marvin είπε...

Εληφθη! Στειλε μου εμαιλ! κανονιζουμε κ μπλογκοσυναντηση αμα θες!

cinderella είπε...

@Marvin μου θα μείνω λίγο Αθήνα αλλά μόλις επιστρέψω θα κανονίσουμε καφέ!
Καλή Κυριακή εκεί πάνω!!!