Τετάρτη, Οκτωβρίου 21, 2009

…to be continued…

Λένε ότι ο χρόνος είναι πανδαμάτωρ. Λένε ότι ο χρόνος όλα τα νικά. Λένε ότι ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος γιατρός. Λένε ότι ο χρόνος είναι ο πιο πιστός σύντροφος και ο πιο εκδικητικός εραστής. Σκοτώνει τον έρωτα…πάλι λένε. Λένε επίσης πως οι έρωτες είναι συμβάσεις ορισμένου χρόνου…με ημερομηνία λήξης δηλαδή. Ψέματα. Αυτό εγώ το έχω πει. Λένε, λένε, λένε…εντάξει κάτι έχω πει κι εγώ μέσα σε όλα αυτά.

Λάθος. Έχω γράψει καλύτερα. 172 αναρτήσεις συνολικά. 173 μάλλον, με αυτή που τώρα είναι στα σκαριά. Δυο χρόνια blogging ακριβώς. Δύο απίστευτα χρόνια. Γεμάτα, πλούσια, απλόχερα, όμορφα, ζόρικα, αγαπησιάρικα….δεν τολμώ να το πω – μοναδικά. Το είπα.

Γυρίζω πίσω, ξαναδιαβάζω, θυμάμαι, γελάω, συγκινούμαι και ξαναερωτεύομαι αυτά που έχω ήδη αγαπήσει.

Δυό χρόνια blogging λοιπόν. Ε και θα μου πείτε; Να μωρέ…έτσι. Σας απαντώ.

Σας φιλώ

Και σας ευχαριστώ. – γιατί ήσασταν εκεί…στα ξενύχτια μου, στα ζόρια μου, στα δάκρυά μου, παρέα στα όμορφα, αγκαλιά στα ερωτικά, συντροφιά στα μακρινά.

Υ.Γ.1. Η φωτογραφία; Μια από τις βραδιές που πέρασε βολτάροντας στη νυχτερινή Αθήνα.

Υ.Γ.2. Ζαχαροπλαστείο δεν πρόλαβα ανοιχτό. Σερβιριστείτε από την κάβα που διαθέτει άφθονη το μαγαζί και ας μου βάλει κάποιος ένα Μαρτίνι.

Υ.Γ.3. Εσύ…ναι εσύ. Κάτσε παρέα. Να κάνουμε ένα τσιγάρο μωρέ.


30 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Χαααα! Χρονια πολλααααα! Και ακομα πιο γεματα και ακομα πιο μοναδικα! Εσυ τα κανεις μοναδικα, με τον υπεροχο ολοδικο σου τροπο που γραφεις!
Φιλια! Να εισαι καλα!

Υ.Γ. Τωρα μετα απο τοσο κρασι και τσιγαρο, να δω πως θα κανω μαθημα! Χαλαλιν σου ομως!

pafa64 είπε...

Να τα εκατοστήσεις.
χρόνια πολλά
με έμπνευση
για καινούργιες αναρτήσεις.
Άντε στην υγειά μας
πιες και εσύ
...το μαρτίνι.

ikor είπε...

Λίγο πριν κλείσεις 2 χρόνια, πρόλαβα να σε γνωρίσω κι εγώ από κοντά και πολύ το χάρηκα!

Συνομήλικος είμαι κι εγώ στο blogging. Αν και ο χρόνος μια σύμβαση είναι τελικά: Άλλοτε το δευτερόλεπτο είναι αιώνας κι άλλοτε τα 2 χρόνια μοιάζουν με 1 δευτερόλεπτο!

(Σοκολατάκι δε χρειάζεται, μας γλυκαίνεις με τις αναρτήσεις σου!)

Καλή συνέχεια cindy!! Πότε θα οργανώσουμε αυτήν την blog-οσυνάντηση; Φιλιά!!

phlou...flis είπε...

Για να καταλάβω, κλείνει δυο χρόνια ξαπλωμένος ...Στον καναπέ; και δεν πιάστηκες ακόμη; Τσ τσ τσ

Matrix είπε...

Χρόνια πολλά!

αυτό το ...to be continued... πρέπει να το γράψω και εγώ και να το εφαρμόσω at my place, που είναι παρατημένο καιρό τώρα. :(

katerina είπε...

Σταχτοπούτα!!!! Μας κοροιδεψες. Δεν εισαι Σταχτοπουτα. Εισαι η πιο Πριγκηπισσα απο τις Πριγκηπισσες.

Πριγκηπισσα μου, στα καλυτερα... που ήρθαν. Και σ’ αυτά που έρχονται!!!

apos είπε...

Ελπίζω να ευχηθώ από κοντά....

(αμάν πια...)

Nikos Lioliopoulos είπε...

Εκανα λοιπον και εγω ενα φλασμπακ στις αναρτήσεις σου. Θυμηθηκα υπέροχα κειμενα σου , ανακάλυψα παλιές ανατρησεις λίγο πριν να "συστηθούμε", θυμήθηκα,γέλασα, νοστάλγησα...
Ήταν αναπαυτικός ο καναπές σου και πέρασαμε όμορφα της στιγμές που άραξαμε πάνω του.
Σε ευχαριστούμε

Υ.Γ. να ...continued πολυ ακόμη σε παρακαλω!

patsiouri είπε...

Χρόνια πολλά μπλογκάκι!!!!
Και εις ανώτερα!! (και δεν εννοώ το twitter!!)

Kος Μηδενικός είπε...

Πανδαμάτωρ; Τι είπες τώρα ρε κοπελιά; Πολύ με ξεσήκωσες με αυτά τα ελληνικά σου! Εσύ πρέπει να είσαι τρελή κοπελάρα!! Χμμμμ...

Δυο χρόνια, λοιπόν, εεε; Ε τι να πω; Να τα εκατοστήσεις; Εεεε να τα εκατοστήσεις τότε. Ό,τι επιθυμείς και τα τοιάυτα!

Volkswagenάκι το τουτού;

Artanis είπε...

Ωραίος καναπές...
Τί να τον κάνεις τον Γιαλόμ, άμα έχεις την Σίντυ (;-)
Σε φιλώ, χρόνια πολλά...

cinderella είπε...

Ποδαρικό από το Χριστινάκι μου?? Όμορφιά μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
Κι εσύ να είσαι καλά!

Υ.Γ. Τι μάθημα καλέ?? Μπορούμε να βοηθήσουμε?

cinderella είπε...

Παντελή μου σ' ευχαριστώ πολύ! Να μας έχει ο Θεός καλά, πάντα ν' ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε!!
Καλή μας συνέχεια!! ;)

cinderella είπε...

Γλυκέ μου ikor κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα! Είναι ωραίο να βλέπεις από κοντά ανθρώπους που διαβάζεις καιρό και τους έχεις μάθει κομμάτι μέσα από τις αναρτήσεις τους!!
Χρόνια πολλά και στο δικό σου ιστολόγιο λοιπόν! Εύχομαι να συνεχίσουμε!!

Για blogo-συνάντηση είμαι μέσα! Να πούμε την Κυριακή αυτή ή την επόμενη ώστε να βολεύει όλους; Στείλε ένα share mail για να συμπληρώσουμε λεπτομέρειες όλοι οι προσκεκλημένοι μαζί!

Πολλά φιλιά!

cinderella είπε...

@phlou...fli άστα να πάνε. Πιασμένη όσο δεν πάει! Η σκολίωσή μου λένε οτι φταίει αλλά εγώ δεν το πιστεύω!! Ο καναπές ευθύνεται!!

Φιλιά!!

cinderella είπε...

@ Matrix μου σ' ευχαριστώ πολύ! Να σαι καλά!
Κοίτα έχω βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου οτι δεν θα ξαναγράψεις...άντε να δούμε αν θα το χάσω!

cinderella είπε...

@Κατερίνα μου!! Ομορφιά μου! Σαν κι εσένα δεν θα γίνω ποτέ! Δυστυχώς!

cinderella είπε...

@ Απος τι φωνάζετε;; Ξεσηκώσατε τη γειτονιά στο πόδι. Αφού κανονίσαμε! Απαπαπα!!!
Τι ειστε σεις? Ρητορικό το ερώτημα, μην απαντήσετε!

cinderella είπε...

@ Νικολιό μου σ' ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου. Χάρηκα πολύ γαμώτο με αυτή την ανάρτηση. Γιατί μπήκατε και αφήσατε σχόλιο όλοι όσοι αγκαλιάσατε το ιστολόγιο μου και εμένα προσωπικά.

ένα μεγάλο ευχαριστώ!!

cinderella είπε...

@ Πατσιουρί μου λατρεμένο!! Ευχαριστούμε! Να σαι καλά κορίτσι! Πάντα ευτυχισμένο όπως σε γνωρίσαμε εμείς!!
Λες να ανοίξουμε λογαριασμό στο twitter?

cinderella είπε...

Μηδενικέ για τα 2 χρόνια λειτουργίας του blog κάνουμε δώρο ένα λεξικό της Νέας Ελληνικής και ένα βιβλίο με τα άπαντα του Καβάφη! Συγχαρητήρια! Κερδίσατε!!

Υ.Γ.Μην παίζετε με σημαδεμένη τράπουλα. Ντροπή! Δεν θα σας κάνουν παρέα τα άλλα παιδιά!

cinderella είπε...

Να ένας από τους λόγους που συνεχίζω το blogging! Η Αρτάνις μου που μπορεί να είναι μακριά μου γεωγραφικά αλλά δίπλα μου συναισθηματικά!
Ομορφιά μου σ'ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά (καλά μην το πάρεις και τοις μετρητοίς) στο Νώντα!!

Φιλιά σε όλους σας!!!

agrampelli είπε...

"Γεμάτα, πλούσια, απλόχερα, όμορφα, ζόρικα, αγαπησιάρικα….δεν τολμώ να το πω – μοναδικά. Το είπα."
......
(Μα και συ μοναδική είσαι!)

Να γράφεις και να παίρνεις χαρά συνεχώς!
Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου cinterella...

BUTTERFLY είπε...

Ελπιζω να σου βγω γουρλου!
Οχι, αγαπη μου, Αγγλικα διδασκω τα απογευματα μετα τη δουλεια...
Βεβαια, μετα το φαγοποτι μας, το μονο που ελεγα στα παιδια μου ηταν cheers!

leondokardos είπε...

Σταχτοπούτα μου, να γράφεις και μην υπολογίζεις το χρόνο που περνάει. Άλλα δαμάζει,σε άλλα υποκλείνεται.
Έσυ νάσαι καλά πάντα και ξαπλωμένη στο καναπέ σου να απολαμβάνεις ό,τι τραβάει η ψυχή σου.

Χάρης είπε...

Απίστευτο! Πότε πέρασαν κιόλας;
Δεν μπορώ παρά να σου αφιερώσω το παρακάτω (σε live version): http://www.youtube.com/watch?v=IYpo8OGOU5c
Καλή συνέχεια!

cinderella είπε...

@ αγραμπελή μου σε χίλιοευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!! Να είσαι καλά κοριτσάρα μου!!! Και καλώς μας όρισες!!!

πολλά πολλά φθινοπωρινά φιλιά!

cinderella είπε...

@ Χριστινιώ μου φυσικά και είσαι γουρλού και χαίρομαι πολύ πολύ που μου έκανες ποδαρικό!!
Τυχερά τα μαθητούδια σου!!!

φιλάκια κορίτσι!!!

cinderella είπε...

@ Λεοντόκαρδέ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Όχι μόνο για τα ζεστά σου λόγια αλλά γιατί είσαι πάντα εδώ!
Σε ευχαριστώ καλέ μου!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!

cinderella είπε...

@ Χάρη υποκλίνομαι! Υπέροχο το τραγούδι!!! Ευχαριστώ τόσο πολύ!!