Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

Μια politically correct ψωνάρα!

Ένα σχόλιο μου στο blog του λατρεμένου Νdn πυροδότησε μια συζήτηση στο διπλανό σαλόνι του Τζονάκου. Περί πολιτικής ο λόγος και πιο συγκεκριμένα περί Αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Εγώ που σοβαρά έχω να μιλήσω από τις εκλογές του 2000, τότε που όλα τα exit polls έδειχναν νουδου και μόνο η κρατική τηλεόραση έβγαζε πασοκ, θυμάσαι; Μακράν η καλύτερη βραδιά εκλογών. Και σασπένς, και λάθος πανηγυρισμοί από μερικούς και κατήφεια από άλλους και διπλή πίτα με απ’ όλα για μένα που το σουβλάκι και το cheesecake εκείνης της βραδιάς θα μου μείνουν αξέχαστα. Εκείνο το βράδυ μίλησα σοβαρά για πολιτική. Κάτι η ζέστη, κάτι το τζατζίκι, κάτι το νεαρό της ηλικίας και η εφηβεία που περνούσα, ήρθε και έδεσε η κουβέντα. Επτά χρόνια μετά το λάθος επαναλαμβάνεται. Και είναι η πρώτη φορά που καμαρώνω γι’ αυτό. Σε ένα κανονικό σαλόνι όποιος ανοίγει πολιτική συζήτηση, συνήθως σε γιορτές και γενέθλια όπου συγγενείς και φίλοι είναι μαζεμένοι είναι για πυροβολισμό. Οι φωνές μεταξύ θείων αριστερών και δεξιών, δίνουν και παίρνουν. Στο τέλος οι μισοί φεύγουν με μούτρα μέχρι να γίνει η επόμενη γιορτή όπου θα ξαναβρεθούν και θα φωνάξουν για πολιτικά λέγοντας ο καθένας τα δικά του και χωρίς να ακούει λέξη από το συνομιλητή του. Αθάνατη ελληνική πολιτικοποιημένη κοινωνία! Εδώ, στα διαδικτυακά σαλόνια οι συζητήσεις έχουν πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα. Γιατί ο γραπτός λόγος μένει και για να γράψει κάποιος πρέπει πρώτα να διαβάσει! Χλίδες με λίγα λόγια! Εγώ λοιπόν ξεκίνησα μια ολόκληρη πολιτική συζήτηση και σοβαρή μάλιστα. Τρομάρα μου! Η ψωνάρα! Δείτε και πείτε.

Κι επειδή σε ένα blog μιας politically correct ψωνάρας αθλητικά και πολιτική δεν χωράνε, εγώ κάνω την ανατροπή. Χτες η ομαδάρα σάρωσε και σε τούτο το τίμιο σαλόνι μια αφισούλα είναι ότι πρέπει. Τάκη Λεμονή σε λατρεύω!!


30 σχόλια:

Unknown είπε...

Kαι μόνο που είσαι Θρύλος, σε συμπάθησα!

cinderella είπε...

Thanks!!:)))

Aκόμα δεν πρόλαβα να έρθω από σένα αλλά θα το κάνω οσονούπω!

Δ. Τζ. είπε...

Άσε, εγώ έχω τρεξίματα με το Ίντερνετ και γι' αυτό δεν επισκέφθηκα το σαλονάκι σας τις τελευταίες μέρες. Και ακόμα δεν έχω βρει λύση στο πρόβλημα, από αλλού έχω μπει…

Όντως οι εκλογές του 2000 είχαν πολύ σασπένς. Πραγματικό θρίλερ, από την κόλαση στον παράδεισο και από τον παράδεισο στην κόλαση για «πράσινους» και «γαλάζιους» αντίστοιχα. Αλλά και οι εκλογές του 2004, είχαν μια χροιά πολιτικής. Μιλάω για την αναμενόμενη από πολλούς πολιτική αλλαγή που τελικά συνέβη και τις προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί (καλώς ή κακώς) γι' αυτήν. Πάντως οι πιο άνευρες εκλογές από τις τέσσερις που θυμάμαι είναι μακράν οι τελευταίες. Δίχως πολιτικό διακύβευμα, δίχως σασπένς, μιας και το νικητή τον ξέραμε από πολύ πριν...

ΥΓ. Ομολογουμένως, καλά τα πήγατε χθες, τα συγχαρητήρια μου! Όμως την Κυριακή έρχεται ο Ρίμπο και το μάτι του γυαλίζει :)

cinderella είπε...

@ Δ.ΤΖ. μου
Γενικά τις εκλογές τις βιώνω ως πανηγύρι. Τις λατρεύω έχοντας τη ψευδαίσθηση οτι κάτι κάνω κι εγώ (σαχλαμάρες, το ξέρω!!)
Οι τελευταίες είχαν το σασπένς του ΛΑΟΣ που για μένα ήταν μια ήτταν της δημοκρατίας και από την άλλη την άνοδο των ποσοστών των αριστερών κομμάτων. Αν είχε υπάρξει μη αυτοδυναμία εκεί ναι θα ήταν οι πιο ουάου εκλογές!! :))

ΑΕΚ είσαι καλό μου; Δεν πειράζει! Όλοι έχουμε κουσούρια!
Αυτό που όταν μια ελληνική ομάδα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο πάει πάρα πολύ καλά γιατί στο εγχώριο δεν μπορεί να σταυρώσει ματς; Παλιά το ζούσαν μόνο οι βάζελοι και δεν με είχε απασχολήσει ποτέ. Τωρα το ζω!

Τι έγινε με το ίντερνετ; Προβλημα με τον πάροχο; καλά κουράγια!

Δ. Τζ. είπε...

Ευχαριστώ! Ναι, τα γνωστά που συμβαίνουν σε όλους σχεδόν, με τους παρόχους. Ελπίζω να λυθεί σύντομα...

NdN είπε...

Καλησπέρα,

Τι μου θύμισες τώρα?? :))

Εκλογές 2000 λέει...διορθώνω ένα λαθάκι, εκτός από τη κρατική τηλεόραση και ο ΑΝΤ1 (Metron Analysis) έδειχναν ΠΑΣΟΚ. Πριν βιαστείς να πεις...Το θυμάμαι επειδή δούλευα στα exit polls για την εν λόγω εταιρία...Ναι, ναι καλά κατάλαβες δεν έχω πάει ποτέ εκλογικός αντιπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ μιας και σε κάθε εκλογική αναμέτρηση δούλευα!

Anyway, ψηφίζω τελευταίος στις 6.58 και τρέχω για το σπίτι. Στο δρόμο χτυπάει τηλεφωνο...η κοπελιά (πρώην και δεξιά) μου λέει ότι το ΠΑΣΟΚ έχασε. Απαντάω, "το ΠΑΣΟΚ κέρδισε και θα το δεις". Το δεύτερο τηλέφωνο από έναν φίλο και συμφοιτητή (ΔΑΠίτη) στην Λειβαδιά, ο οποίος ήταν ένας από αυτούς που πήραν το μισοψημένο αρνί στον ώμο, όταν άλλαξαν τα αποτελέσματα (αυτό το θυμάσαι?).
Από εκλογικές αναμετρήσεις έχω απίστευτες ιστορίες λόγω των exit polls που δούλευα! θα τις γράψω κάποια στιγμή!!!

Στα σοβαρά θέματα τώρα...Είπα και εγώ. Πολύ καλή είναι η cinderella, κάτι δεν πάει καλά! Τώρα το κατάλαβα!Είναι περιττό να πω ότι ως γνήσιος Σαλλλλονικιός είμαι ΜΠΑΟΚ! Και είναι επίσης περιττό να πω ότι δεν χάρηκα με το χτεσινό γεγονός...

Τα φιλιά μου από το παγωμένο Λονδίνο (-2 τώρα)!!

Ανώνυμος είπε...

Ωπ επεσε λιγη σταχτη σορρυ .λολ.
Καλησπεριζω και απο δω και χαρηκα πολυ για το μυνημα σου.
Βοηθατε λιγο γειτονοι να το φτιαξω και γω το blog μου.
Εικαστικες παρεμβασεις δεκτες !

Grammateas είπε...

O Ολυμπιακός στους 16 του Champions League! Όλα τα είδαμε φέτος! Άρχισαν τα σημάδια για τη Δευτέρα Παρουσία που λέει και ο Μάξιμος... ;)

If...ιγένεια είπε...

Πες μου ότι δεν είσαι και εσύ από τους φανατικούς.. :
έχω πήξει :

Βιργινία είπε...

Έτσιιιι η θρυλάραααααα

cinderella είπε...

@ Grammatea

Διακρίνω μια μικρή ειρωνία στο σχόλιο σου ή ιδέα μου είναι;; :))

@ Χειροβομβίδα

Καλως όρισες! Θα έρθω για βοήθεια και συμβουλές το υπόσχομαι!Απλά μόλις μπήκα σπίτι και είμαι τσακισμένη! Από τις 8 τρέχω. Σύναδερφος κι εσύ εε; Κλίκα θα φτιάξουμε στο τέλος!

cinderella είπε...

@ Ιφιγένεια μου
Μην φοβάσαι, όχι!! :))
Για το χαβαλέ μιλάω για ποδόσφαιρο και μόνο. Για να τσιμπάνε οι βάζελοι και οι Αεκτζήδες και να γίνεται τζέρτζελο. (Τους ΠΑΟΚτζίδς τους θεωρούσα αμελητέα ποσότητα!!)

@ Βιργινία μου
Γιατρέ μου είσαι ΚΑΙ γαύρος;; Αστέρι!!

cinderella είπε...

@ Νdn μου

Τι να πρωτοπώ; Σε τι να πρωτοσταθω;
Δεν το θυμόμουν το exit poll του Αντ1 το ομολογώ αλλά σέβομαι τις γνώσεις σου και την ηλικία σου! (Καρφάρα ήταν αυτή!) Εγώ σε εκέινες τις εκλογές ήμουν 15 χρονών (αυτό ήταν πρόκα!!) και κόντεψα να χάσω τα αποτελέσματα γιατι ο νονός μου και μαθηματικός μου μέχρι τις 7 παρα 1 μου έκανε μάθημα! Νομίζω οτι υπήρξα το πιο μικρό πιτσιρίκι που κόντεψε να παθει εγκεφαλικό γιατί έχανε το πανηγύρι!
Κοπελιά Δεξιά και φίλο Δαπίτη; Τουλάχιστον πανήγύρισαν το 2004 αυτοί και πήραν την εκδίκηση τους!

Και έρχομαι στα σημαντικά όπως λες κι εσύ! ΠΑΟΚτζης εε; Δεν πειράζει!Η καρδιά του γαύρου τους χωρά όλους γιατί ο πρώτος είναι πάντα συμπονετικός! :)))
Υ.Γ. Για να μάθεις να λες "πολύ καλή η cinderella κάτι δεν πάει καλα!!"
Πολλά φιλιά από την παγωμένη Αθήνα όπου πολλοί λένε οτι ενδέχεται να χιονίσει!

sealike2 είπε...

Συγχαρητήρια στους πρωταγωνιστές του θριάμβου και τον προπονητή της ομάδας μας. Το συμπέρασμα που κρατάμε είναι να κρίνουμε τη δουλειά του στο σωστό χρόνο!!Καλή συνέχεια στον επόμενο γύρω!!!

Βιργινία είπε...

Και μάλιστα είδα και όλο το παιχνίδι..Το πόσες φορές τραβιόμουν στα γήπεδα δεν λέγεται..ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΕΕΕΕΕΕΣ

Βιργινία είπε...

έχεις και πρόσκληση εδώ:

http://caspergirl.wordpress.com/2007/12/13/%ce%93%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b4%ce%b9%ce%ac%ce%bb%ce%b5%ce%be%ce%b1-%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c-%cf%84%ce%bf-avatar/

cinderella είπε...

@ sealike2

Kαλώς μας βρήκες!! Βολέψου και προσοχή στη στάχτη! Μην πέσει στο χαλί! Πραγματικά μας αξίζουν συγχαρητήρια! Έτσι η ομαδάρα!!

cinderella είπε...

@ Βιργινία μου
Ευχαριστώ για την πρόσκληση!!! Καλά, εχώ ενθουσιαστεί, δεν έχω ξαναπαίξει ποτέ!! :))
Thanksss!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν ειμαι Ολυμπιακος μπραβο που καταφερε κατι παραπανω φετος αυτη η ομαδα ! Δεν ειναι μονο το οτι νικαει αλλα και οτι μπαινουν και λεφτα στα ταμεια ( ασχετα αν δεν ειναι τα δικα μας ταμεια χεχ) και παιρνει και ποντακια η χωρα . Αν και Παναθηναικος ( μη βαρατε ρε ) το μοντελο της ΑΕΚ ( μιλαμε διπλωματια να σπουδαζα) μου αρεσει παρα πολυ. Και τις αλλες ομαδες πχ Αρης τις παω τωρα τελευταια γιατι οχι μονο επειδη νικανε αλλα μαρεσει το επιχειρηματικο τους μοντελο. Δε ξερω αν ειναι κωλοφαρδια δηλαδη ελπιζω οτι υπαρχει ενα επιχειρηματικο μοντελο στο πολυ background.
Μιλαμε για τις Εκλογες τους 2000 ημουν και γω Λονδινο και μη εχοντας τοτε την πολυτελεια της νοβα ακουγα τις εκλογες απο το LGR ο Νdn το ξερει σιγουρα 103.3 απο ενα ραδιοφωνο και ξυπνητηρι μαζι. Τελειωνα το πρωτο πτυχιο μου ( τωρα μιλαω σα βετερανος του πολεμου χεχ) και ετοιμαζα βαλιτσες. Αυτος ο καζος που επαθε η ΝΔ θα τον θυμουνται για χρονια οπως και μεις τα πασοκια θα θυμομαστε μετα απο πολλα χρονια οτι καποτε κυβερνουσε το πασοκ.τεσπα. ζωη ειναι και κανει κυκλους.Τουλαχιστον γελασαμε πολυ το 2000...αν και απο τοτε ( φοιτητικα χρονια δηλαδη) τα πραγματα ζορισαν πολυ στην αγγλια ...

NdN είπε...

Το 2000 ήσουν 15?? Δηλαδή γεννιόταν κόσμος και το 85? Η γενιά του κινητού και της ιδιωτικής τηλεόρασης!! Που να θυμάσαι εσύ ότι είχαμε κάποτε μόνο ΕΡΤ1 και ΕΡΤ2??

Τι θυμήθηκα τώρα...Εποχές που δεν κλειδώναμε τις πόρτες, που παίζαμε ξυπόλητοι μπάλα...μετά η εξέγερση του Πολυτεχνείου...σαν χτες τη θυμάμαι! Μετά ο Αντρέας (ένας ήταν ο Αντρέας)...το παράκανα , φτάνει τόσο :))

Πάντως μάλλον σε ξεγελάει το ότι είμαι ένας ήδη φτασμένος μηχανικός, στέλεχος πολυεθνικής στην πρωτεύουσα της Ευρώπης (ψώνιοοοοοοοοοοο, κατέβα ρε απ' το καλάμι για να ανέβουν και οι άλλοι!!!). Κατά τα άλλα (...) χρονάκια σε περνάω!

cinderella είπε...

@ χειροβομβίδα

Τι πολιτικάντικο σχόλιο ήταν αυτό; Και κόκκινοι και πράσινοι και κίτρινοι και μάυροι όλοι παιδιά του (αθλητικού) Θεού είμαστε; :)))

Όλοι οι Μηχανικοί που έχετε καταλήξει στην Αγγλία στο δικό μου καναπέ βρήκατε να αράξετε;

Πόσα πτυχία έχετε γαμώ τα Πολυτεχνεία μου; Πόσα διδακτορικά; Μην με αγχώνετε και είμαι μικρή ακόμα!!

cinderella είπε...

@ Ndn μου

Aυτή τη παράκρουση που ζούμε απόψε εγώ να σχολιάζω στο blog σου κι εσύ στο δικό μου την έχεις προσέξει νυχτιάτικο;;

Κι όχι τίποτα άλλο άλλα είσαι και μεγάλος άνθρωπος και δεν θέλω να σε ταλαιπωρώ!Για πες, πλάκα έχει, πόσα χρόνια με περνάς; 10-12; :)))

Ανώνυμος είπε...

Πολιτική; Το αγαπημένο μου. Έχω το σαράκι της γενιάς μου. Οι πιο πολλοί εκεί γύρω στα δεύτερα -άντα και οι λίγο μεγαλύτεροι εξακολουθούμε να αφηνόμαστε στη γοητεία της κι ας έχουν επέλθει στο μεταξύ όλες οι απομυθοποιήσεις που μπορούσαμε (και δεν μπορούσαμε) να φανταστούμε κι ας ξέρουμε πια πολύ καλά πώς παίζεται το παιχνίδι. Οι εκλογές που θυμάμαι εγώ είναι οι εκλογές του
'81 (ναι το ξέρω ότι πολλοί από σας ήσαστε αγέννητοι τότε, αλλά δεν πτοούμαι (όχι εντελώς τουλάχιστον!)).
Θυμάμαι τις φάτσες των Νεοδημοκρατών κι ας ήξεραν όλοι από πριν το αποτέλεσμα. Άλλο να υποθέτεις κάτι κι άλλο να το βλέπεις να συμβαίνει. Στην προεκλογική συγκέντρωση του Αντρέα στο Σύνταγμα ο κόσμος ήταν ένα κύμα. Δεν μπορούσες να μη σκεφτείς "Φωνή λαού, οργή Θεού". Οι μισοί και παραπάνω Έλληνες, επί δεκαετίες κολλημένοι στον τοίχο, με το χαφιέ στην πλάτη, με εξορίες και φυλακές, με φίλους και γνωστούς να τους κόβουν την καλημέρα για να μην "σταμπαριστούν", με πατεράδες να πρωτοβλέπουν τα παιδιά τους στα δέκα ή στα δώδεκά τους χρόνια... Οι μισοί και πλέον Έλληνες ζούσαν στον τόπο τους σαν σε ενα απέραντο δεσμωτήριο και ξαφνικά ξαναγυρνούσαν στο προσκήνιο κι ένας εφιάλτης δεκαετιών έφτανε στο τέρμα. Η συγκίνηση ήταν διάχυτη. Δεν ήταν καν συγκίνηση, ήταν ρίγος. Μαθήτρια εγώ τότε, ήδη πολιτικοποιημένη και αριστερή, ήξερα ότι οι μεγάλες προσδοκίες θα διαψευστούν (όπως και διαψεύστηκαν και σε αυτό δε φταίνε μόνο όσοι κυβέρνησαν, αλλά και πολλοί από όσους κυβερνήθηκαν).Παρ' όλα αυτά ήξερα συγχρόνως κι ότι ζω μια σημαντική στιγμή στην πολιτική ιστορία της νεώτερης Ελλάδας. Αν υπάρχει ένα δίδαγμα από όλα αυτα, είναι, νομίζω, ότι μπορεί να αποβεί ολέθριο λάθος το να θεωρούμε ορισμένα πράγματα ως αυτονόητα και δεδομένα. Η είσοδος στη Βουλή του κόμματος Καρατζαφέρη κατά τις πρόσφατες εκλογές, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ψηφίστηκε από πολλούς νέους, προσωπικά δεν μου φαίνεται καθόλου σαν μια ευτράπελη προέκταση της εικονικής πραγματικότητας της τηλεόρασης στην πολιτική ζωή. Με ανησυχεί πραγματικά κι αν είχατε βρεθεί κατά Θεσσαλονίκη μεριά κι είχατε μιλήσει με μερικούς από τους νεαρούς ψηφοφόρους του εν λόγω κόμματος, όπως έτυχε να κάνω εγώ, θα είχατε, πιστέψτε με, ανησυχήσει κι εσείς... Συγγνώμη που μαύρισα το τόπικ που δεν λέγεται τόπικ, αλλά καιρό τα γυροφέρνω στο μυαλό μου αυτά και βρήκα τώρα ευκαιρία να τα ξεφουρνίσω!

Elli είπε...

Και γαυράκι!!!
Μπράβο!!!

cinderella είπε...

Τερέζα δεν μαύρισες κανένα τόπικ μην αγχώνεσαι!! Αφού ξέρεις οτι εγώ τέτοιες ιστορίες τις λατρεύω. Και ναι, έρχεται αμιγώς πολιτικό κείμενο για την άνοδο της ακροδεξιάς το οποίο ακόμα το ψήνω γιατί έχει βαρύνουσα σημασία για μένα...
Πόσοι είχαν πιστέψει εκείνο το 81 οτι τα πράγματα θα άλλαζαν...Πόσοι απογοητεύτηκαν...Πόσοι βολεύτηκαν και άλλαξαν ιδεολογία και πολιτική ζωής...Μόνο το όνειρο έμεινε. Η κοινωνία προχωρά, ο κόσμος αλλάζει και σήμερα δυστυχώς τα πράγματα είναι πιο δυσοίωνα παρά ποτέ.

cinderella είπε...

@ Ellie
Ναι και γαύρος!! Κι εσύ; Δεν μου κάνει εντύπωση. Τα Χανιά, αθλητικά είναι κόκκινα!! :)))

tzonakos είπε...

Καλά που λατρεύεις τον Λεμονή.
Τελοσπάντων δεν ήξερα οτι εισαι γαβρίνα αλλα δεν εχει σημασία.
Ακου λοιπόν, όσα γράφεις, συνήθως σου βγαίνουν αυθόρμητα και απο το μυαλό μέχρι τα δάκτυλα χωρίς πολλές σάλτσες.
Εκτος του οτι συμφωνούμε σε όλα σχεδόν, μου αρέσει που γράφεις με αυτο τον τρόπο. Μη μασάς.
Το πότε θα μιλήσει κανεις ολοκληρωμένα και σωστά ειναι θέμα συγκυριών.
Εμένα με εμπνέει η παρέα, αν εχω καλή παρέα, γράφω κι όμορφα, και εκτός νετ μιλάω κι όμορφα.
Αμα δεν εχεις καλή παρέα, δεν παίζει, οπότε αν γράφουμε οτι να ναι ετσι για να πούμε κάτι, δεν κάνουμε καλό.
Συνέχισε λοιπόν να εισαι καλή παρέα. Θένκς.
Καλημέρα :)

cinderella είπε...

@ Τζονάκο

"Συνέχισε να είσαι καλή παρέα"...
Τώρα τι να πω πέρα από ένα μεγάλο ευχαριστώ; Μεγάλο όμως!Να σαι καλά!! Κι εσύ να συνεχίσεις τον ανηφορικό δρόμο που επέλεξες. Είναι δύσκολο να κρίνεις, να βλέπεις τα λάθη και παράλληλα να στηρίζεις. Θέλει μεγαλείο ψυχής!

tzonakos είπε...

Αλήθεια ειναι πολυ φανερό οτι πήρα την ανηφόρα ;
Δεν ξέρω πού θα βγεί, αν δεν είμαι μόνος μπορεί και να φτάσω κάπου.
Ξέρουμε κι εύκολους δρόμους, και για πού μας τραβά η ψυχή μας να βάλουμε ρότα ;

cinderella είπε...

Φαίνεται. Μέσα από το προβλημάτισμό σου. Μέσα από τις ανησυχίες σου. Φαίνεται μέσα από τη κριτική που ασκείς. Το σκεπτικιστικό στυλ που έχεις. Αυτό που πιστεύω τελικά είναι οτι εσύ, ο Νdn και πολλοί άλλοι είστε η βάση και θα πρέπει η κορυφή να σας σέβεται και να σας ακούει. Ένα βήμα να κάνετε και η κορυφή θα πέσει. Στα μαυρα τάρταρα θα βρεθεί. Εσείς είστε η δύναμη της οπότε καλά θα κάνει να πετάξει την έπαρση και την αλαζονεία από πάνω της γιατί πολύ σας έχει φορτώσει και σας έχει φορτωθεί. Κι είναι κρίμα!