Κυριακή, Φεβρουαρίου 17, 2008

Χιόνια στο καμπαναριό!



Είναι πάρα πολλές φορές που οι ρόλοι μέσα μου αλληλοσυγκρούονται. Είναι φορές που εγώ σαν άνθρωπος και εγώ σαν Μηχανικός (έστω και εκκολαπτόμενη) δεν τα πάμε καθόλου καλά. Καθόλου όμως. Τις περισσότερες φορές υποστηρίζω τον άνθρωπο και θέλω μετά βδελυγμίας να πετάξω το Μηχανικό από πάνω μου. Να τον στείλω στο πυρ το εξώτερο. Στα τσακίδια τον τεχνοκράτη που με κυνηγά και με καταδυναστεύει. Κι αυτό συμβαίνει καθημερινά. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή. Μια κόντρα θα είναι όλη μου η ζωή. Αδιαπραγμάτευτο αυτό.

Συμβαίνει με τους σεισμούς. Θα ήθελα εκείνη την ώρα να μην κουβαλάω τις γνώσεις του Μηχανικού μαζί μου. Να μην έχω περάσει το μάθημα της Γεωλογίας με 9 και να μην παίζω το κεφάλαιο της σεισμολογίας στα δάχτυλα. Να κουνάει κι απλά να αγχώνομαι. Να μη σκέφτομαι ταλαντώσεις, συγχρονισμούς, πως καμία σχέση δεν παίζουν τα ρίχτερ πως ο κερατάς ο συνάδερφος μπορεί να έχει κλέψει στα σίδερα. Δεν καταλαβαίνετε; Καλύτερα! Σας ζηλεύω!!

Συμβαίνει όταν ενώ πολλές ειδικότητες Μηχανικών δουλεύουμε πάνω σε μνημεία πολιτισμικής κληρονομιάς προσπαθώντας να τα σώσουμε, να μας πλησιάζουν παππούληδες με αγωνία και φόβο για να μας ρωτήσουν αν θα τα γκρεμίσουμε. Κι ενώ μου έρχεται να γελάσω με την αφέλεια τους, μετά σκέφτομαι ότι εμείς η φάρα των Μηχανικών τους έχουμε μεταδώσει αυτό το υπέροχο συναίσθημα της ισοπέδωσης από τις χρυσές εκείνες δεκαετίες της αντιπαροχής που δεν αφήσαμε νεοκλασικό και διατηρητέο κτίσμα που να μην το γκρεμίσουμε. Πώς να τους πείσουμε τώρα ότι άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τη στολή του αλλιώς;

Συμβαίνει τώρα στην εξεταστική. Που είμαι υποχρεωμένη να διαβάσω Τεχνική Νομοθεσία με το κιλό και να παπαγαλίσω νόμους, άρθρα, προεδρικά διατάγματα γιατί ο σωστός Μηχανικός όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει. Που είμαι υποχρεωμένη να διαβάσω Οικονομική θεωρία γιατί ο σωστός Μηχανικός γνωρίζει και αυτά. Όχι παίζουμε. Παιδιά είμαστε τώρα;

Συμβαίνει σήμερα. Που είναι Κυριακή, αλλά δεν είναι μια οποιαδήποτε Κυριακή. Που αυτή η Κυριακή είναι Θεά. Κούκλα. Στο σπίτι το τζάκι είναι αναμμένο από το πρωί δίνοντας μια ξεχωριστή θαλπωρή και μυρωδιά πεύκου στο χώρο. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές μια Κρητικιά κότα γίνεται κοκκινιστή. Στο σαλόνι επικρατεί πανδαιμόνιο από τις εφημερίδες που δεν έχουν αφήσει τετραγωνικό ακάλυπτο κι έξω χιονίζει. Χιονίζει και εγώ χαίρομαι. Χιονίζει αλλά εγώ πρέπει να διαβάσω κι ας μην μπορώ. Κι από όλα τα παραπάνω αυτό το τελευταίο με τσακίζει περισσότερο. Που έξω οι νιφάδες κάνουν πάρτυ κι εγώ τις βλέπω από τη τζαμαρία αγκαλιά με τα βιβλία μου. Αμαρτία δεν είναι;


Υ.Γ. Μαγεία ο κήπος μας...ναι, το ξέρω!!

35 σχόλια:

Σοφία είπε...

Ζηλεύω! Θέλω κι εγώ χιόνι και τζάκι!!!

Υ.Γ. Μεγάλη κατάρα η αντιπαροχή...

sealike2 είπε...

Σου έυχομαι καλό κουράγιο και υπομονή, όλα θα πάνε καλά.Σε κατανοώ απόλυτα!!Απόλαυσε αρκετά το τοπίο που σπανίζει βάζοντας κάποια διαλείματα διαβάσματος_αναγκαία συνθήκη!!Όσο για την πρωτεύουσα,για να στρώσει χρειάζεται να γκρεμισθούν πολλαααά τετράγωνα αντιπαροχής!!
Το κυριότερο,
πάντα να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

την καλησπέρα μου :)

cinderella είπε...

@ Σοφάκι μου είναι πολύ ωραίο το χιόνι όσο είναι φρέσκο και μαλακό. Σε λίγο που θα είναι πάγος με λάσπη και οι γλίστρες θα δίνουν και θα παίρνουν εκεί δεν θα είναι καθόλου ωραία! Καλή εβδομάδα και φιλιά κοριτσάκι!! :))

@sealike2 μου
Σ' ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη! Νομίζω οτι απόψε ειδικά μετά από τόσες ώρες διαβάσματος τη χρειάζομαι! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά καλέ μου και να έχεις πάντα αυτή τη θετική ενέργεια!Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!

@Γιατρίνα μου πολλές καλησπέρες και σε σένα!! Ελπίζω ο μικρός να απόλαυσε το χιονοπόλεμο!

NdN είπε...

Τι γκρινιάρα γυναίκα!!!!

Καλά, είναι δυνατόν να διαμαρτύρεσαι για μια εξεταστική και για κάποιες ώρες διάβασμα; Ως μηχανικός θα πρέπει να ξυπνάς στις 6μιση το πρωι, να γυρνάς στις 6μιση το απόγευμα και σε περίπτωση χιονιού, τα σχολεία θα παραμένουν κλειστά, τα λεωφορεία ακινητοποιημένα, αλλά εσύ θα πρέπει να πας στη δουλειά ακόμα και με τα πόδια!!!

Γι αυτό σου λέω, καλύτερα μέσα στο σπίτι με τζάκι, εφημερίδες και το βιβλίο της Οικονομικής Θεωρείας στο χέρι παρα...on site!

Αντε, καλό κουράγιο στην εξεταστική και καλή επιτυχία!!!

Roadartist είπε...

Να χαίρεσε τη καθε στιγμη που σου χαριζει αυτη η ζωή.........
Και να ξερεις οτι η ζωη η φοιτητικη δεν συγκρινεται με τιποτα!! Οσο κ αν γκρινιαζεις μετα θα τη νοσταλγεις τρελα!!
ΕΧΕΙΣ ΤΖΑΚΙ??? Μπουχαχαα ζηλευω κ εγω οπως η Σοφια :)

Ανώνυμος είπε...

Ναι,ευχαριστήθηκε αρκετά :)

Χιονισμένες καλησπέρες και απο εμένα :)

Δ. Τζ. είπε...

Χιονισμένες καλησπέρες cinderella μου! Όντως είναι μαγεία έξω, άσχετα αν σιγά σιγά λιώνει το χιόνι. Προσωπικά, διάθεση για διάβασμα έχω, αλλά μόνο για κυριακάτικη εφημερίδα (με καφεδάκι εννοείται) και όχι για τα της σχολής...

Πάντως, πραγματικά χαίρομαι που σε περιπτώσεις σαν κι αυτή υπερισχύει μέσα σου ο άνθρωπος έναντι του ρόλου και απολαμβάνεις τις μικρές χαρές της ζωής, από το σεισμό μέχρι το χιόνι. Κι εγώ το προσπαθώ και που και που το πετυχαίνω. Keep walking!

ΥΓ. Το μόνο που δε ζηλεύω ως... γνωστός vegetarian είναι η κότα :). Μαγεία ο κήπος, όντως...

Ανώνυμος είπε...

Είναι η πίεση των εξετασεων σε συνδυασμό με το χιόνι ...σε κάνουν να έχεις αυτές τις σκέψεις...όρμα έξω και παίξε..για λίγο .

Καλέ όλο αυτό είναι η αυλή σας...να πω οτι ζηλεύω θα ειναι λίγο..

cinderella είπε...

@ Νdn μου
Δεν είμαι γκρινιάρα!! Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον!!
Διαμαρτύρομαι γιατί βαριέμαι το διάβασμα, έχω βαρεθεί τις εξεταστικές και θα θελα πολύ να κάνω άλλα πράγματα αυτό το καιρό! :))
Υ.Γ.Σιχαίνομαι την Οικονομική θεωρία! Απορώ με κάποιους Μηχανικούς που πάνε και κάνουν μεταπτυχιακό στα Οικονομικά!! Τρελοί πρέπει να είναι, δεν εξηγείται αλλιώς!

cinderella είπε...

@ roadartist μου
Λατρεύω τη φοιτητική ζωή τόσο που βάζω πλώρη για μεταπτυχιακά και διαδακτορικά και έχει ο Θεός! Οι εξεταστικές με κουράζουν γιατί μου κλέβουν στιγμές και ενέργεια!! Έχω τζάκι και ξύλα γιατί από πετρέλαιο σε λίγο γιόκ!! :))

cinderella είπε...

@ Δηιάνειρα μου πραγματικά θαυμάζω τη στωικότητα σου, την υπομονή σου και το κουράγιο σου. Στη θέση σου θα είχα φρικάρει, εσύ όμως πραγματικά είσαι Θεά. Θεά καλησπέρες και φιλιά!! :))))

cinderella είπε...

@ Δ. Τζ. μου μα το ζουμί όλου του κειμένου ήταν η κότα η κοκκινιστή με το πιλάφι που τη συνόδευε!! ;)
Vegetarian εεε; 'Εχω και μια φίλη η οποία κάθε φορά που με βλέπει με καμιά κρέπα θηρίο στο χέρι, με κανένα βρώμικο από τη Μιχαλακοπούλου, με κανένα σουβλάκι αρχίζει το κήρυγμα! :)))
Αδυνατώ να κρατηθώ και υποκύπτω!! Τι να κάνω!! ;)
Ο σεισμός να με συγχωρά η χάρη σου δεν είναι μικρή χαρά. Δεν είναι καθόλου χαρά. Είναι άγχος!! Σκέτο άγχος!! :(:(
Καληνύχτες Δ. Τζ. μου. Πολύ χαίρομαι που διαφωνήσαμε για πρώτη φορά!! (Πως φαίνεται η ανάποδη γυναίκα!!)

cinderella είπε...

@ τρελοφαντασμένη μου δεν είναι δικός μου! Είναι της γειτονιάς! Και με το χιόνι έγινε σωστό πανηγύρι!! Άξιζε πραγματικά!! Φιλιά πολλά!! :))

Δ. Τζ. είπε...

Ναι, είδα μετά τη βλακεία (μετά συγχωρήσεως) που έγραψα για το σεισμό, αλλά δεν ήθελα να σβήσω το σχόλιο. Εννοούσα ότι μακριά από τους "ρόλους", μπορείς να ζεις τις μικρές στιγμές, από το "άγχος" του σεισμού μέχρι την σπανιότατη κάτασπρη μέρα στην Αθήνα! (το ‘σωσα;;;)

Καλά μη νομίζεις… έχω καλή σχέση με τα κρεατικά, απλά κοτούλα και αρνάκι… δεν.

tzonakos είπε...

Αντίθετα, αυτο το σκηνικό με το χιόνι να πέφτει έξω πρέπει να σε βοήθησε να συγκεντρωθείς.
Εμένα με συγκεντρώνει ο χειμώνας.
Το καλοκαίρι σκορπάω. Ολο έξω θέλω να ειμαι. Δεν ειμαι φοιτητής όμως.
Ουτε μηχανικός. Αλλα εχω πολλούς γνωστούς Πολυτεχνείου και δεν ξέρω γιατι, μάλλον αυτόματη έλξη.
Κάπου σε ζηλεύω κιόλας.
Μα τι είμαστε μεις οι άνθρωποι, πάντα ζηλεύουμε κατι που οι άλλοι εχουν.
Βολεύομαι στον καναπέ σου, διάβαζε εσυ, εγω θα κοιτάω :)

BUTTERFLY είπε...

Καλο κουραγιο!

cinderella είπε...

@ Δ.Τζ. μου εντάξει τότε! Γιατί ανησύχησα!! Λίγο η χορτοφαγία, λίγο η μικρή απόλαυση του σεισμού πανικοβλήθηκα η δόλια!!
Πάντως αρνί δεν τρώω ούτε εγώ. Και το κατσίκι επίσης δεν είναι το καλύτερό μου αλλά χορτοφάγο δε με λες!!! :))
Καλημέρες!!

Υ.Γ. Το σωσες, το σωσες!! ;)

cinderella είπε...

@ Τζονάκι μου με έλιωσες!! Να διαβάζω και εσύ να κοιτάς;; Δείγμα μεγάλης συμπάθειας αυτό, ειδικά αν σου πω οτι τις περιόδους της εξεταστικής δεν είμαι και ο βολικότερος άνθρωπος του κόσμου. Βολέψου στο καναπέ και θα σου πω εγώ μετά τις εντυπώσεις μου!!

Υ.Γ. Να μη μας ζηλέυεις! Αν δε φοβόμουν αντιδράσεις θα έλεγα τι είμαστε σκατόφαρα! Αλλά προηγούνται άλλες επιστήμες πρώτα!! χαχαχα!

@ Πεταλουδιτσα μου γλυκιά καλημέρες και από μένα!! :)))

Ανώνυμος είπε...

γιατί παιδί μου να φρικάρεις; Τόσο εύκολα; Ο άνθρωπος έχει τρομερές ικανότητες ;)

cinderella είπε...

Γιατί εσύ έχεις τρομερές ικανότητες και υπομονή κορίτσι μου!! Εγώ απλα σε ζηλεύω για τον τρόπο που χειρίζεσαι τις καταστάσεις!! Ξέρεις πόσες φορές έχει τύχει να διαβάσω κείμενο σου, να έχω μείνει πραγματικά και να μην έχω το κουράγιο να σου σχολιάσω; Απλά και μόνο επειδή η πλειοψηφία θα λύγιζε με τα μισά από αυτά που συμβαίνουν στο περίγυρό σου. Είναι μεγάλη τέχνη που βγαίνεις απέξω και μπορείς να βλέπεις τις καταστάσεις στη σωστή τους διάσταση. Εχω γνωρίσει ανθρώπους που μιζεριάζουν για τόσο μικρές καθημερινές αναποδιές κι εσύ έχεις πάνω σου τόση ηρεμία που πολλές φορές λέω δεν μπορεί! Πραγματικά είσαι παράδειγμα προς μίμηση Δηιάνειρα μου!!

Thalassini είπε...

Κουράγιο καλή μου!!
Χιόνια πολλά ακόμα και στη θάλασσα εμείς!!

φιλιά πολλά χιονο-θαλασσινά!

cinderella είπε...

@ θαλασσινή μου αγκαλιά νομίζω οτι με καταλαβαίνεις αν σου πω πως θα έδινα πολλά για να αντικαθιστούσα τις ημέρες αυτές του χιονιου με μερικές καλοκαιρινές στα Χανιά!! :))
Είδα οτι ανέβασες τη συνέχεια αλλά δεν πρόλαβα λόγω διαβάσματος να τη διαβάσω. Το βραδάκι θα περάσω από τον οντά σου. Ελπίζω να έχεις καλτσουνάκια μαλακερά να έχω κάτι να μασουλώ όσο διαβάζω!!
Φιλιά πολλά!!

leila είπε...

μαγεια ο κηπος σου το ξερεις, αλλα εβαλες και μια φωτο για να το διαπιστωνουμε κι εμεις!!

καλημερα

cinderella είπε...

Leila μου ήταν πολύ ωραία με το χιόνι! Καλησπέρες!! :))

If...ιγένεια είπε...

Θελουμε τζακι οεο χαχαχ.. Κανε ενα διαλειμα απο ολα για καμια ωρα και βγες να παιξεις με το χιονι!
Συγχωρα με αλλα σημερα δεν βαζω τονους βαριεμαι.. ;p

Eclipse είπε...

ισχύει ότι αν ένα κτίριο είναι πέσει αυτό συμβαίνει στα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα;

cinderella είπε...

@ Ιφιγένεια μου και άτονη να είσαι εμένα μου αρέσεις!! Κανω οτι μπορώ για να επιζήσω!! Σε ενα μήνα αν δε με βρίσκετε, ανησυχήστε παρακαλώ!!

cinderella είπε...

Ntaizaki μου μύθος!! Μέγας και τρανός! Δεν ισχύει αυτό αλλά φαντάζομαι οτι αυτός που το έβγαλε είχε τους λόγους του! Να καθησυχάσει πιθανόν, να διώξει το φόβο κλπ κλπ!!
Καλό βράδυ!!

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Πω πω..Τι είναι αυτά που σπουδάζεις βρε κούκλα μου;
Έλα σε μένα να σε κάνω τραγουδίστρια να χεστείς στο τάληρο..ταλαντώσεις και κουραφέξαλα..:)--

mmexer είπε...

Τώρα που ήρθα να πω μια καλησπέρα λιώσανε τα περισσότερα χιόνια!!
Ωραίο μπλογκάκι... Θα κάνω μια βόλτα και στα υπόλοιπα κείμενα!
Αφήνω την καλημέρα μου!

cinderella είπε...

@ Nίκο το λες προφανώς πιστεύοντας οτι δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχω το μικρόβιο της αυτοπροβολής έτσι; Σε αυτοί τη χώρα το 1/3 θέλουν να γίνουν τραγουδιστές, το άλλο 1/3 δημοσιογράφοι και το τελευταίο 1/3 δημόσιοι υπάλληλοι σωστα; Άσε δεν θέλω να χεστώ στο τάλιρο! Καλές κι οι ταλαντώσεις στη θεωρία...γιατί στη πράξη με αγχώνουν!

cinderella είπε...

@ mmexer
Καλως όρισες στον καναπέ μου!! :)))
Οι Καλησπέρες είναι κλασικές κι αγαπημένες και φοριούνται και με κρύο και με ζέστη! Κάνε τις βόλτες σου στο σαλόνι μου και εδώ θα είμαι για να τα λέμε!!

foteinoula είπε...

να πετάξουμε το Μηχανικό.....
δυσκολεύομαι να δω τους μηχανικούς σαν ανθρώπους, και είναι wannabe μηχανικός και άνθρωπος και κάπου εκεί με πιάνει το κεφάλι μου.... :)

cinderella είπε...

@ Φωτεινούλα μου που χάθηκες εσύ;; Πήζεις με την εξεταστική να φανταστώ;; Κουράγια κοριτσάκι και πέτα το κερατά το Μηχανικό από το παράθυρο! Εγώ αυτό θα κάνω τουλάχιστον!! :))
Καλημέρες και καλό Σουκου!!