Τετάρτη, Φεβρουαρίου 27, 2008

Εγώ, η ανώνυμη blogger

Προσπαθώ να αγιάσω, να διαβάσω και σαν παιδί κι εγώ να περάσω όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα γίνεται αυτή την ανοργασμική περίοδο που λέγεται εξεταστική και μου έχει κατσικωθεί χωρίς να λέει να με απαλλάξει από την παρουσία της αλλά εδώ ανατρέπονται καθεστώτα που όπως έμαθα τραγουδάει και η Νατάσσα. Για την ακρίβεια το καθεστώς έχει σκοπό σε παγκόσμια πρώτη να μας ζητήσει να γράφουμε με ονοματεπώνυμο. Οι λόγοι είναι προφανείς. Κατ’ αρχάς πληρωνόμαστε οπότε κάπου πρέπει να λογοδοτούμε και αφού δεν έχουμε νταβατζή, συγγνώμη εκδότη ήθελα να πω, η λατρεμένη κυβέρνηση θα αναλάβει αυτό το ρόλο. Όχι του νταβατζή. Του εκδότη καλέ. Επιπλέον όλοι όσοι εκθέτουμε δημόσια τα γραπτά μας κατά βάθος είμαστε τρελές ψωνάρες οπότε λίγη παραπάνω δημοσιότητα δεν θα μας χαλάσει. Άσε που πίσω από τη Cinderella μπορεί να κρύβεται η μικρανηψιά του Ξηρού, η αδερφή του Κουφοντίνα, ή η γιαγιά της Τσέκου οπότε κάπως πρέπει να μας ελέγχει το σύστημα. Όχι, από όποια πλευρά κι αν το εξετάσουμε είναι απόλυτα λογικό.

Θα πρότεινα μάλιστα να μην γράφουμε απλά ονοματεπώνυμο μήπως και σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και λόγω συνωνυμίας μπουζουριάσουν άλλον στην καλύτερη ή μας κλέψει τη δόξα κάνας τρίτος ξάδερφος από το σόι του πατέρα στη χειρότερη. Να βάζουμε επίσης αριθμό ταυτότητας, και πολιτικά φρονήματα. Το θρήσκευμα είναι très banal. Επίσης προαιρετικά θα έλεγα να γράφουμε και τι βρακί φοράμε. Γιατί από το βρακί φαίνεται ο άνθρωπος.

Φυσικά αν θέλουμε να φτάσει το μαχαίρι στο κόκαλο και να μη λάβουμε απλά μερικά μέτρα καλό θα είναι να απαγορευθεί το σερφάρισμα στο ίντερνετ μετά τις 11 το βράδυ. Οι πάροχοι να κλείνουν το γενικό διακόπτη γιατί ποιος ξέρει τι σάτυροι και όργια γίνονται τις ώρες που η κυβέρνηση γέρνει λιγάκι να ξεκουραστεί. Επίσης για να μην προκληθεί οποιουδήποτε είδους περίεργη κλίκα ο διαχειριστής του κάθε blog θα πρέπει να δηλώνει τις ώρες που οι on line χρήστες ξεπερνούν τους 5. Τέλος, χρονοβόρο αλλά πραγματικά καινοτόμο θα είναι ο καθένας από μας στο τέλος του κάθε μήνα να υποβάλλει το ιστορικό των συνομιλιών του από το msn στις αρμόδιες αρχές. Αυτά τα μέτρα με μικρές παραλλαγές είχε θέσει σε εφαρμογή και ένα άλλο μεγάλο μυαλό κάποτε αλλά η χώρα ήταν πολύ πίσω για να το ακολουθήσει.

Υ.Γ. Άκουσα ότι δημοσιογράφος του Βήματος υποστηρίζει πως εκβιάστηκε από το press-gr. Κι εγώ η ταπεινή παξιμαδοκλέφτρα έχω μια απορία δεδομένου ότι τον κύριο τον λένε Χιώτη αλλά εγώ τον μόνο Χιώτη που ξέρω είναι το Μανώλη που έχει ερμηνεύσει απίστευτα άσματα με τη Μαίρη Λίντα τις πάλαι ποτέ καλές εποχές της αθωότητας. Αν κάποιος θέλει να εκβιάσει γιατί να το κάνει σε κάποιον τριτοδεύτερο; Κι αυτός ο τριτοδεύτερος γιατί το θυμήθηκε τώρα;
Πάντως σε αυτή τη χώρα ο εκβιασμός είναι πολύ της μόδας. Την αρχή έκανε ο Άγγελος εκβιάζοντας τη Ρεγγίνα με το dvd που δείχνει το Στράτο να σκοτώνει τον επιχειρηματία στον οποίο δούλευε η Έλσα στις αρχές του πρώτου κύκλου της «Βέρας στο Δεξί». Ακολούθησε η Τσέκου με το Ζαχόπουλο, τώρα ο Χιώτης (όχι ο Μανώλης, λέμε!!) και φυσικά ο Θέμος. Τελικά τι τιμή έχει η τιμή του πρωθυπουργού μάθαμε; Η΄ αλλιώς 50 δευτερόλεπτα διά 5.5 εκατ. ευρώ πλην το κακούργημα πόσο μας κάνει;

Υ.Γ.2 Λέγαμε ότι το .com μας προφυλάσσει. Μπούρδες. Η βλακεία είναι αήττητη. Και η Δεξιά επίσης.

40 σχόλια:

tzonakos είπε...

Λοιπόν στου Γεράσιμου το μπλόγκ θα βρείς μία Αίτηση για ίδρυση Ιστολογίου.
Στο τέλος λέει και για το παράβολο που πρέπει να πληρώσεις.
Δεν εχει διευκρινιστεί ακόμα αν θα πρέπει να υποβάλλεις και φωτογραφία με μαγιό.
Και να μην φοβάσαι, κάποιοι δημοσιογράφοι και πολιτικοί ξενυχτούν για το καλό μας. Φαντάσου να ειναι πχ μπλόγκερ η Νατάσα και για χάρη της ο μπούλης να μην μας πειράξει ;

Λέμε και κανενα αστειάκι :)
Μα τι νομίζουν οι φοβικοί οτι ειναι ενας "μπλόγκερ" !!! Και γιατι μου βάζουν ταμπέλα ξανά μανά ;

Δ. Τζ. είπε...

Νομίζω ότι γίνεται πολύς ντόρος για το τίποτα. Τα πράγματα κατ' εμέ είναι απλά: αν υπάρχει αξιόποινη πράξη (π.χ. εκβιασμός) πρέπει να επέμβει η Δικαιοσύνη. Η ανωνυμία είναι καλή και σωστή, αλλά πρέπει να αίρεται όταν μιλάμε για πιθανό εκβιασμό (ή και για άλλα αδικήματα, όπως η συκοφαντική δυσφήμηση). Δεν έχουμε να κάνουμε λοιπόν με την "αδίστακτη δεξιά", αλλά πρόκειται για τη νοοτροπίας ορισμένων που είναι σαν να λένε: "ok αφού γράφω ανώνυμα, θα πετάξω ότι βλακεία θέλω και δε θα μου ζητήσει κανένας το λόγο"...

Τα λέω αυτά έχοντας κατά νου ότι το εν λόγω μπλογκ (press.gr) είχε κατά καιρούς δημοσιεύσει καταφανή ψεύδη, αβάσιμους ισχυρισμούς, που έθιγαν ανθρώπινες υπολήψεις. Αν μιλάγαμε για ένα παραδοσιακό μέσο ενημέρωσης (τηλεόραση, εφημερίδα), θα είχε σίγουρα κατατεθεί μήνυση κατά εκείνου που είχε προβεί σε συκοφαντία (διότι δεν είμαστε ακόμα σίγουροι αν υπήρξε εκβιασμός) και όλοι μας θα το θεωρούσαμε αυτονόητο.
Δε μπορώ να καταλάβω λοιπόν γιατί πρέπει να ισχύει κάτι διαφορετικό για τα μπλογκς. Αν κάποιος εκμεταλλεύεται την ανωνυμία που προσφέρει το διαδίκτυο για να διαδίδει μπαρούφες, τότε –εφόσον στοιχειοθετείται αξιόποινη πράξη– πρέπει να δώσει απαντήσεις στη Δικαιοσύνη. Άλλο λοιπόν το δικαίωμα στην ανωνυμία και άλλο το δικαίωμα στην ελεύθερη λασπολογία...

ΥΓ. Καλό βράδυ και καλή δύναμη με την εξεταστική cinderella μου!

ERMIS είπε...

Καλησπέρα σε έναν καναπέ που δεν μπορείς παρα να τον ερωτευτείς.
Δεν διαφωνώ με τις απόψεις σας. επαυξάνω. όμως θεωρώ ότι πρέπει να μπει κάποια τάξη. Δεν μπορεί ο καθένας να λέει το μακρύ του και το κοντό του και να μην πληρώνει τίποτα. Πρέπει λοιπόν να δημιουργηθεί ειδικό τέλος για την ίδρυση BLOG. Ειδικός φόρος διατήρησης BLOG. Δήλωση ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ για τους διαχειριστές Blog.
Όσο για τον φίλο που λέει για το Press-gr η άποψή μου είναι ότι δουλεία του δημοσιογράφου είναι να ελέγχει αυτά που βλέπει από την κλειδαρότρυπα που του ανοίγει ο blogger. Ο blogger δεν έχει σκοπό την ενημέρωση του πλανήτη Ελλάς για τις μακακίες του κάθε μακάκα. Γράφοντας καταθέτει ψυχή. Και φίλε μου η ψυχή που βγάζει ο κάθε blogger είναι αυτή που του απαγορεύουν να βγάλει όλοι αυτοί οι διαπλεκόμενοι καρεκλοκένταυροι που διοικούν το Ελλαδιστάν

Unknown είπε...

Νομίζω πως εγώ ή εσύ δεν κινδυνεύουμε από κενενός είδους λογοκρισία.Τα δημοφιλή blogs που είναι και ολίγον "κίτρινα" έχουν το πρόβλημα...

Το να γράφεις προσωπικές σκέψεις ή ν' ασχολείσαι με διάφορα θέματα δεν νομίζω πως θα αποτελέσει πρόβλημα.

Το press.gr και οποιοδήποτε blog με δημοτικότητα πλήγεται περισσότερο από τ' άλλα. Δλδ δεν μπορώ να δεχτώ ότι εσύ ή εγώ θα πάθουμε ζημιά απ' αυτή την ιστορία.
Έπειτα η ελληνική νομοθεσία δεν μπορεί να παρέμβει σ'ένα λογισμικό που έχει αμερικανικές ρίζες. Φυσικά δεχόμαστε τους όρους όταν φτιάχνουμε ένα blog, το οποίο δεν μας ανήκει...μας ανήκουν μόνο οι ιδέες κι οι σκέψεις.

Έπειτα, γιατί να πιστέψουμε ότι γράφει ένα blog χωρίς να ξέρουμε ποιος το γράφει και με ποια κίνητρα; Οι bloggers που δημιουργούν ένα e-life style κι αποκτούν αναγνωρισιμότητα μέσα απ' το blog τους είναι περισσότερο επίφοβοι. Μέσα στο πληροφοριακό χάος συναντάμε και σκουπίδια που δεν αξίζει ν'ασχοληθείς μαζί τους, όπως και κρυμένα διαμαντάκια.

Εξάλλου είμαστε η χώρα της υπερβολής.Ας μην παίζουμε κι εμείς το παιχνίδι των ΜΜΕ και δίνουμε αξία σ'ένα θέμα που σε λίγο καιρό δεν θα έχει καμία αξία και η ζωή εντός κι εκτός δικτύου θα έχει ν' ασχοληθεί με σημαντικότερα θέματα.

Η Κυβέρνηση φοβάται το διαδίκτυο άκουσα κάπου...ας γελάσω κινέζικα, τσι τσι τσι!

Σοφία είπε...

Συμφωνώ με τον Δ.Τζ. και τον Samael, αλλά οφείλω επίσης να ομολογήσω ότι το κείμενό σου είναι καταπληκτική σάτυρα! Ευχαριστούμε που έκανες ένα μικρό διάλειμμα από το διάβασμα της εξεταστικής για να μας ψυχαγωγήσεις :-)

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία!

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Σταχτοπουτα μου! Τελειο το κειμενο, εχεις ταλεντο στη σατυρα!
Συμφωνω απολυτα με το δ.τζ, οχι ομως με το Σαμαελ. Ειναι πολυ λογικο οταν ασχολεισαι απλα με την προσωπικη σου ζωη η δικα σου ενδιαφεροντα το ζητημα. Αν ομως αρχισει η επωνυμη συγγραφη, το θεμα δυσκολευει. Ας πουμε καποιος που θελει να γραψει για τη Μακεδονια και να προτρεψει σε συλαλλητηριο θα το κανει; Καποιος που εχει ενα προσωπικο προβλημα και εχει αναγκη να το μοιραστει με την προστασια αυτης της ανωνυμιας, οταν θα πρεπει περα απο την ψυχη του,να εκθεσει και την ταυτοτητα του, θα το κανει; Αν χαθει η ανωνυμια, χανεται και η ελευθερια εκφρασης, επομενως και η πεμπτουσια των μπλογκς. Απο κει και περα, σαφως και πρεπει οι νομοι να τηρουνται! Αλλωστε, (θεωρητικα παντα) υποτιθεται οτι α σκοπος των νομων ειναι πρωτα και κυρια η διαφυλαξη της Δημοκρατιας.

leila είπε...

χε χε! γελω με τη σατυρα σου γιατι συμφωνω! καλα τα λες εσυ!

παντως ειναι ενα ακομη θεμα προς απασχοληση, μετα τους σεισμους τις 35χρονες, και ολα τα θεματα που εχουν γινει ειδημονες ολοι μα ολοι πια! ολοι θελουν να λενε και για τα βλογ ! και μιλανε και με στομφο σαν να ανακαλυψαν κατι που ειναι μυστικο! και τρομερο!
ε, ναι.. ας βαλουμε λοιπον ταμπελες και ονοματεπωνυμο, και λοιπα στοιχεια.. εγω δεν θα ξεχασω να βαλω οτι μου αρεσουν τα γατια πχ! και σιγουρα θα βαλω τα αγαπημενα μου τραγουδια και βιβλια, θα τα δηλωσω ολα για να ειμαι ενταξει και νομιμη!! ενα ημερολογιακι ανοιξα και γω και συν-ομιλω με τους βλογγοφιλους και δεν ειναι και καμια μεγαλη αμαρτια κιολας!

καλη συνεχεια με τα μαθηματα σου cinderella!

Grammateas είπε...

Απλά πράγματα. Να υπάρχει ελευθερία στο blogging και όταν κάποιος αποδειχθεί ότι ανεβάζει ψευδείς ειδήσεις ή θίγει κάποιον να του κατεβάζουν το site, αν δεν μπορούν να τον βρουν. Παρεπιμπτόντως, έγραψα τελευταία κάτι για την κυβέρνηση των ΗΠΑ, λες να μου κουβαληθούν οι ΜΙΒ; Έχουμε και απόκριες...
Καλή συνέχεια cinderella και να μην χάνεσαι!

NdN είπε...

Καλημέρα!

Εγώ θα συμφωνήσω με την πεταλούδα. Η "ανωνυμία" μας επιτρέπει να γράφουμε ιστορίες της καθημερινότητας μας, να μοιραζόμαστε προσωπικά προβλήματα και χαρές με αγνώστους. Αν χαθει αυτή η ανωνυμια, όλοι θα ειμαστε πολύ πιο προσεκτικοί στο τι γράφουμε με αποτέλεσμα τα κείμενα μας να μην είναι αυθεντικά.

Βέβαια σε περιπτώσεις συκοφαντίας θα πρέπει κάτι να γίνεται. Ωστόσο, σκέψου και το άλλο. Οταν οι τηλε-δημοσιογράφοι "δικάζουν" αθώους και ενόχους μέσω των τηλε-παραθύρων τους, συκοφαντώντας και εκθέτοντας δεν δημιουργείται πρόβλημα; Τα blog τους πείραξαν;

Δεν πειράζει...Η δύναμη του διαδικτύου είναι τόσο μεγάλη που δεν νομίζω να πετύχουν κάτι. Θα πρέπει να μας συνηθίσουν!

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στην εξεταστική σου!

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρες χαμογελαστές :)

cinderella είπε...

@ All
Καλημέρες γλυκές και ζεστές σε όλους!! Τώρα κατάφερα να μπω και να σχολιάσω τα σχόλια σας και πραγματικά συγκινήθηκα γαμώτο. Γιατί όσο εγώ έτρεχα, διάβαζα, έγραφα(πολύ και συνέχεια!!), έσείς όχι μόνο διαβάζατε το κείμενο μου αλλά απλώνατε και σεντόνια στα σχόλια. Αν αυτό δεν είναι επιτυχία τότε πραγματικά δεν ξέρω τον ορισμό της. Και δεν θέλω να τον μάθω κιόλας. Για να είμαι ειλικρινής διάβασα τα σχόλια σας χτές το βράδυ αλλά ήμουν τόσο κουρασμένη που δεν μπορούσα να απαντήσω. Το κάνω λοιπόν τώρα και επειδή ακολουθεί σεντόνι, ανάψτε τσιγάρο, πάρτε τον καφέ σας και καθίστε αναπαυτικά στο καναπέ.

Πρώτα απ' όλα να ξεκαθαρίσω οτι το κείμενο γράφτηκε κυριολεκτικά στο δρόμο. Σε κόκκινα φανάρια και μποτιλιαρίσματα. Αρχικά μου φάνηκε τόσο αστείο που κάποιοι πρότειναν να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο μας που το έριξα στη πλάκα. Μετά πληροφορήθηκα την ιστορία με το press-gr και το δημοσιογράφο του Βήματος. Δεν είχα σκοπό να υπερασπιστώ το press-Ποια είμαι εγώ άλλωστε; Την επισκεψιμότητα μου σε μέρα, έχει το συγκεκριμένο blog σε λεπτό. Οπότε ο ελέφαντας μπορεί να τα καταφέρει χωρίς την υποστήριξη του μυρμηγκιού. Σίγουρα η υπόθεση του press είχε ξεφύγει εδώ και καιρό και όχι μέσω των σχολιών. Δεν ήταν το πρόβλημα οι ανώνυμοι που έμπαιναν σε κάθε ποστ και άφηναν 720 σχόλια(αυτά έτσι κι αλλιώς δεν ελέγχονται και δεν διαβάζονται και από κανένα εδώ που τα λέμε!!Πρέπει να μην κάνεις τίποτα άλλο στη ζζωή σου για να κάτσεις να διαβάσεις σχόλια 720 ατόμων!). Πρόβλημα ήταν οι αναρτήσεις εκείνες που ήταν τρεις γραμμές όλες κι όλες, γεμάτες ροζ, καφέ και κίτρινο περιεχόμενο. Αυτά για το press και δεν επανέρχομαι.

Φοβάμαι όμως οτι αυτή η μεμονομένη περίπτωση θα χρησιμοποιηθεί ως Δούρειος ίππος για μας τους υπόλοιπους. Και ξέρετε κάτι; Δεν έχω κανενα μα κανένα, μα κανένα όμως πρόβλημα να δηλώσω το ονοματεπώνυμο μου στις Αρχές όταν και όποτε μου ζητηθεί. Έχω πρόβλημα να το έχω φόρα παρτίδα στο μαξιλάρι του καναπέ. Είναι σαν να κυκλοφορούμε στο δρόμο. Κανείς από μας δεν δείχνει την αστυνομική του ταυτότητα στους γύρω γύρω παρα μόνο στην αστυνομία εφόσον τον σταματήσει για έλεγχο. Έτσι ακριβώς πρέπει να αντιμετωπιστούμε και εμείς. Κανείς δεν μπορεί να συκοφαντεί, να λασπολογεί, να φτύνει και να κράζει υπό τη προστασία της σακκούλας στο πρόσωπο. Πρέπει όμως όλοι οι υπόλοιποι να προστατευόμαστε. Γιατί δεν είμαστε σκέτα bloggers. Είμαστε άνθρωποι (ω! ναι φυσιολογικοι) με περίγυρο, με οικογένεια, με φίλους, με σχέσεις που δε γνωρίζουν την ύπαρξη του blog μας. Που αυτή η ανωνυμία μας δίνει το δικαίωμα να γράφουμε λίγο πιο ελευθερα. Όχι πιο χυδαία και έχει μεγάλη διαφορά αυτό. Κάποτε κάποιος από εσάς με ρώτησε πως είμαι. Και χωρίς δισταγμό του απάντησα: "Το κορίτσι της διπλανής πόρτας". Σαν το κορίτσι λοιπόν της διπλανής πόρτας θέλω να αντιμετωπίζομαι. Που έχω όνομα και επώνυμο και αν χρειαστεί εκεί που πρέπει θα το αποκαλύψω. Δεν έχω όμως σκοπό να τυπώσω τη ταυτότητά μου σε banneraki για χάρη του δημοσίου συμφέροντος. Αν αύριο μεθάυριο φτάσουν τα πράγματα εκεί (που δεν το πιστεύω) δεν έχω κανένα πρόβλημα να κλείσω τις κουρτίνες και τα παραθυρόφυλλα του καναπέ μου. Να βάλω όμως την κάμερα του big brother μέσα στο σαλόνι μου και να κυκλοφορώ με γυαλιά ηλίου στις 11 το βράδυ σαν το Πρόδρομο και το Τσάκα, λυπάμαι, χάσατε. Δεν θα το κάνω!!

Υ.Γ. Κι επειδή πολύς λόγος γίνεται για τα blogs και τα fora αδικούνται, για να εξεταστεί λίγο και η δική τους περίπτωση!! Γιατι αν τα blogs θεωρούνται επικίνδυνος χώρος, τότε τα fora θα έπρεπε να είχαν εξεταστεί εδώ και καιρό. Μπορεί οι κύριοι της πολιτικής που τώρα κοιτάνε τα blogs να μην έχουν ευτυχώς παιδιά bloggers-ρεμάλια, τα παιδιά τους όμως σίγουρα συχνάζουν μέσα σε fora και αυτό είναι ακόμα πιο τρομακτικό!!

cinderella είπε...

@ Tzonako μου μη λέμε και οτι θέλουμε!! Όχι και Blogger η Νατάσα!! Η Νηπιαγωγός, διδάκτωρ της Ιατρικής, με ειδικότητα στη Χειρουργική, η σύζυγος, η μάνα, η πρώτη κυρία της χώρας! Είπαμε οι bloggers είναι κάτι πολύ επικίνδυνο!! ;)

Υ.Γ. Κι οτι σιχαίνομαι στη ζωή μου είναι οι ταμπέλες...Αυτές που δεν σε αφήνουν να ανασάνεις και να εκφραστείς ελεύθερα.

cinderella είπε...

@ Δ. Τζ. μου πολλές καλημέρες!!

Συμφωνώ απόλυτα με το επιχείρημα σου οτι εκεί που υπάρχει αξιόποινη πράξη θα πρέπει να επεμβαίνει η αστυνομία και να υπάρχει άρση του απορρήτου και της ανωνυμίας κλπ κλπ. Αυτό για το οποίο δεν είμαι και τόσο σίγουρη είναι αν όντως υπήρξε εκβιασμός στο συγκεκριμένο δημοσιογράφο. Τον άκουσα να λέει οτι έλαβε το πρώτο μαίλ και δεν έδωσε σημασία στον εκβιασμό. Ακουλούθησε όμως ένα ακόμα μέσα στη διάρκεια της ημέρας και τελικά θορυβήθηκε. Απο τα μηνύματα όμως που έδωσε στη δημοσιότητα φαίνεται διαφορά 3 λεπτών και μόνο στην ώρα αποστολής!! (Το λαβράκι δεν το έβγαλα μόνη μου. Το διάβασα από τον Πιτσιρίκο αλλά με κάτι τέτοια βλέπω οτι κάποιο λάκκο έχει η φάβα). Άρα;

Ασε που θεωρώ οτι η όλη αντιμετώπιση του θέματος ήταν πολύ λάθος. Προστατέψαμε το παιδί του Ζαχόπουλου αυτό το διάστημα και καλά κάναμε. Προστατέψαμε τη γυναίκα του και καλά κάναμε. Προστατέψαμε τη 35χρονη και καλά κάναμε. Τι έγινε ξαφνικά; Γιατί αυτούς τους βγάλαμε στο σφυρί; Ο Χιώτης που βγήκε στο Μέγκα και έριξε το φαρμάκι του, τη κόρη του Καψαμπέλη την υπολόγισε; Τη ψυχολογία αυτού του παιδιού τη λογάριασε; Στην ηλικία μας είναι Δ. Τζ. μου και πραγματικά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της οτι κι αν έχει κάνει ο πατέρας μου.

Οσον αφορά αυτό που λες γιατι για το press να ισχύει κάτι διαφορετικό, εγώ μαζί σου να μην ισχύει κάτι διαφορετικό και εκεί που υπάρχουν παραβατικές συμπεριφορές να υπεισέρχεται ο νόμος αλλά εδώ που τα λέμε ένα blog είναι. Και η αισθητική ενός blog είναι εμφανής. Όπως και ενός καναλιού. Και μιας εφημερίδας επίσς. Οπότε ας μην το ψάχνουμε παραπάνω. Για να έχει αυτή την απήχηση, σημαίνει οτι πολύ μεγάλη μερίδα κόσμου συμφωνούσε με την αισθητική του και το περιεχόμενό του και σε αυτό δεν ευθύνοται οι διαχειριστές του!!

Thalassini είπε...

Καλη μου Σταχτοπούτα....
εγω ήρθα να αφήσω μια γλυκιλα καλημέρα στο ψυγείο σου!!

καλό μήνα να εχεις και καλή επιτυχία!!

cinderella είπε...

@ Ερμή σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!! :))
Καλως όρισες στο φτωχικό μου!!

Ναι το ίδιο λέμε όλοι περι ανωνυμίας-συκοφαντίας-ελέγχου τελικά.

Αυτό που λες για φόρους, τέλη, χαρτόσημα, παράβολα, δημόσιες υπηρεσίες ελπίζω να τα λες για πλάκα αλλιώς διαφωνώ!!

Αυτό που λες περι διαστάυρωσης των πληροφοριών πυ αντλούνται από το ίντερνετ σηκώνει πάρα πολύ συζήτηση και φυσικά δεν είναι ευθύνη του κάθε blogger που γράφει την εκάστοτε σαχλαμάρα αλλά του δημοσιογράφου που την αναπραγάγει και πληρώνεται μάλιστα γι αυτό!!

cinderella είπε...

@ Samael πιθανότατα τώρα εγώ και εσύ να μην είμαστε στο στόχαστο, να μην είμαστε οι πρώτες φίρμες και να μην μας λογαριάζει κανεις. Εμένα πολύ μου αρέσει αυτό. Αλλά αδυνατώ να πιστέψω πως οτι αποφασιστει δεν θα έχει αντίκτυπο σε μας, δεν θα μας επηρεάσει ή για να το θέσω κι αλλιώς θα μας εξαιρέσει από τις όποιες ρυθμίσεις που θα ακολουθήσουν!

Όσον αφορά αυτό που λες χαριτολογώντας, πως η κυβέρνηση σιγά μην φοβάται το διαδίκτυο, εγώ απλά θα έλεγα καλά θα κάνει να το φοβάται. Γιατί το διαδίκτυο έχει φωνή. Έχει δυναμική. Έχει σκεπτόμενα μυαλά και ανεξάρτητους γραφιάδες που δείχνουν έστω και λίγο οτι τα νερά δεν είναι στάσιμα ή αλλιώς όλο και κάτι μπορεί να αλλάξει σε αυτό το τόπο!
Καλό Σουκού!!

cinderella είπε...

@ Σοφάκι μου γλυκό χαίρομαι που σου άρεσε!! Ναι, τραβάω μεγάλα ζόρια είναι η αλήθεια αλλά είχα υλικό οπότε είπα να αναρτήσω κάτι που θα μου φτιάξει τη ψυχολογία!! Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά στο Λονδινάκι!!

@ Πεταλουδίτσα μου καλημέρες!! Πολύ χαίρομαι που το διασκέδασες! Βασικά αυτός ήταν ο πρώταρχικός μου στόχος!! Να κάνω λίγο πλάκα!!
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Ακριβώς αυτό έγραψα και στο κοινό σχόλιο που πόσταρα για όλους. Δεν είναι ανάγκη να μάθουν όλοι οτι έχω blog, στο οποίο μπορεί να γράψω πολιτικά, κοινωνικά ή πιο προσωπικά θέματα. Η ανωνυμία μου προσφέρει αυτή την ελευθερία. Στην ουσία μπορώ να θέτω καταστάσεις και συμβάντα χωρίς να εκθέτω. Αν αυτή η εξίσωση ανατραπέι εγώ δεν πρόκειται να συνεχίσω να λύνω Μαθηματικά εδω μέσα!!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!!

cinderella είπε...

@ Λείλα μου τέτοια προσωπικά δεδομένα δεν έχω κι εγώ κανένα πρόβλημα να αναρτήσω!! Μαζί σου λοιπόν! Πές μου μόνο τι πρέπει να περιλαμβάνει για να μην είναι λειψά τα στοιχεία και με τρέχουν μετά. Όνομα, συμπάθειες, αδυναμίες, ενδιαφέροντα, τι άλλο;; :))

Πάντως αυτή η χρονιά κάπου έχει χάσει τον ανήφορο και δεν το έχει πάρει χαμπάρι. Μα είναι δυνατόν; Άμα κάτσεις να σκεφτείς τα γεγονότα των τελευταίων 2-3 μηνών είναι να σε πιάνει απελπισία!! Τρομερό...
Τέλως πάντων! Είναι Σαββατοκύριακο και αν και έχω διάβασμα με φούντες δεν πτοούμαι με τίποτα!! Φιλιά πολλά και πολλές αγκαλιές στα γατιά σου!!

cinderella είπε...

@ Γραμματέα μου διάβασα οτι δεν εκλέχτηκες για 6 σταυρούς και ήθελα να σου πω οτι πραγματικά δεν πειράζει γιατί δε σε φοβάμαι θα τα καταφέρεις!! Νομίζω εξάλλου οτι δεν ήταν και λίγο εκεί που έφτασες σωστά;
Επειδή όμως ζούμε σε χαλεπούς καιρούς πρόσεχε λίγο τις αναρτήσεις σου!! Δεν εννοώ τα Πασοκικά σου αλλά αυτό που έγραψες για τις ΗΠΑ! Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει αλλά μετά το press μπορεί να έρθει η σειρά σου. Ειδικά αν ο Γιώργος σε έχει στο μάτι δεν είναι και τόσο δύσκολο να σου στείλει τους Αμερικανούς να σου το σφραγίσουν. Οπότε τώρα που το σκέφτομαι πρόσεχε ΚΑΙ τα Πασοκικά σου. :))))

Υ.Γ. Ελπίζω αυτή την ανάρτηση να μην τη διαβάσει ο NdN γιατί θα φάμε κράξιμο!! :)))))

Υ.Γ.2 Δεν χάνομαι! Λίγο μόνο καιρό ξαποσταίνω και μετά προς τη δόξα τραβώ!! Φιλιά!!

cinderella είπε...

@ ΝdN μου κι εσύ εδώ καλό μου;; Δεν σε πρόσεξα!! :)))
Ακριβώς κι εγώ τα ίδια υποστηρίζω με σένα!!

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ελπίζω να την παλέψω μέχρι τέλους!! Δεν είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα αλλά προσπαθώ!!
Κι εσύ καλά κουράγια με την μετακόμιση! Μα καλά πως σου ήρθε να αλλάξεις σπίτι, δεν κάθεσαι εκεί που κάθεσαι λέω εγώ!! :)))
Καλό Σουκού!

cinderella είπε...

@ Δηιάνειρα μου καλημέρες και φιλιά πολλά!! Καλό Σαββατοκύρικο!

@ Θαλασσινή μου φιλάκια πολλά συντέκνισσα μου!! Αχ να ξερες πόσο μου λείπει το νησί μας με τα ζόρια που τραβάω!! Καλό Σαββατοκύρικο!

tzonakos είπε...

( Παρένθεση )
Προσυπογράφω αυτο που έγραψες για τα φόρα γιατι σε άλλο μπλόγκ μου την έπεσε ενας τύπος που θίχτηκε επειδή ειπα κάτι παρόμοιο.
Μην τρελλαθούμε. Βασικά η δήλωση του "κατα νόμον υπεύθυνου" ξεκίνησε απο τα φόρα.
( Κλείσιμο Παρένθεσης )

cinderella είπε...

Γενικά στο διαδίκτυο κρύβεται κάθε καρυδιάς βερίκοκο που η ανωνυμία και η έλλειψη οπτικής επαφής τον καθιστούν τζάμπα μάγκα.
Στα φόρα αυτό το φαινόμενο είναι πολύ πιο έντονο γιατί ενώ στα blogs δεν μπορείς να κρυφτείς εκθέτοντας ένα πολύ μεγάλο σου κομμάτι, στα φόρα μπορείς απλά να περιφέρεσαι και να ανοίγεις λάκκους. Με μια κουβέντα θεωρώ Τζονάκο μου οτι τα κείμενα μας είμαστε εμείς. Η γραφή μας είναι και η ταυτότητά μας. Τα blog μας είναι καθρέφτης μας. Στα φορα ένα αvatar και μερικά emotions κρύβουν τα πάντα.

mmexer είπε...

Πραγματικά... εύστοχο κείμενο:)

Πάω να κάνω μια βόλτα και στο υπόλοιπο του blog σου! :)

sealike2 είπε...

Kαλησπέρα, ελπίζω να είσαι καλά?
Προσπάθησε να συγκεντρωθείς αναπόσπαστα στους στόχους σου την παρούσα περίοδο. Είναι μια δοκιμασία (=οι εξετάσεις) και πρέπει να εξέλθεις από αυτή επιτυχώς.Ολόψυχα, σου καταθέτω την συμπαράστασή μου.Να είσαι καλά, δυνατή!!

Poet1 είπε...

Τιποτα αλλο θα μας ζητουσουν να κανουμς ; Να μας το πουνε,ε ; M η μας κρατανε σε αγωνια... Μα τη να πω... Την καλημερα μου_

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Cinderella συμφωνώ μαζί σου , το διάβασα και ενώ γελούσα μέσα μου ένιωσα θλίψη.

Δεν βλέπουν τα χάλια τους που έγιναν ρεζίλι των σκυλιών όλοι με τις πράξεις τους , τα μπλογκς θέλουν να ελέγχουν.
Εδώ δεν ελέγχουν το βρακί τους...φορά ένα με πουά πειράζει?

cinderella είπε...

@ mmexer μου χαίρομαι που σου άρεσε!
Κάνε τη βόλτα σου με την ησυχία σου, εδώ έχουμε πάντα ζεστό καφέ και γλυκά για να συνοδεύουμε την ανάγνωση!! ;)

cinderella είπε...

@ sealike μου γλυκέ σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμπαράσταση!! Πραγματικά τη χρειάζομαι την εμψύχωση ώρες και φορές που τα κουράγια χάνονται και τα νεύρα περισσεύουν. Αυτό το πρέπει. Αυτο είναι που με κατατρώγει. Πρώτη φορά που δεν είναι το ταξίδι αλλά ο προορισμός το ζητούμενο. Πρώτη φορά!!
Καλό μεσημέρι καλέ μου και πολλά φιλιά!

cinderella είπε...

@ Poet μου αυτοί μέχρι μουστάκι θα μας βάλουν να ξυρίσουμε!! Κι αυτό μεταξύ μας είναι που αγχώνει εμένα περισσότερο από όλα!! :)))
Καλό μεσημέρι!

cinderella είπε...

@ Τρελοφαντασμένη μου εμείς πάντα θα γελάμε σε πείσμα όλων αυτών που συμβαίνουν γύρω μας! Γιατί το γέλιο μας είναι το όπλο μας! Άσε που πλεόν έχω καταλάβει οτι άμα φωνάξεις κανείς δεν σε παίρνει στα σοβαρά. Ενώ αν σφάξεις με το βαμβάκι τότε όλο και κάτι μένει!!
Άμα λέω εγώ οτι από το βρακί φαίνεται ο άνθρωπος...μια χαρά είναι!!
Πολλά πολλά φιλιά κούκλα μου!! :)))

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Kαλησπέρα cinderella..Πάντα χιουμοριστικη και αιχμηρή..Φιλάκιαα..

Eclipse είπε...

για το μουστάκι δοκίμασε το κερί :)
τώρα για τα άλλα θα δείξει... νομίζω η δ.τζ.τοποθετήθηκε σωστά...

Agent Provocateur είπε...

Vasika einai profanes oti gia ola ftaiei o... Stratos!!! Mh sou pw oti empneusths tou nomosxediou einai o idios o Amuras!!!! Elpizw h exetastikh na paei kala...

cinderella είπε...

@ Νίκο μου τέτοια να μου λέτε να χαίρομαι! Και μετά φυσικά να γράφω!! Φιλιά πολλά!!! Καλό βράδυ!! :)))

cinderella είπε...

@ Daizy μου όχι κερί...λέιζερ!! Και το μπικίνι τέλειο που λέει η διαφήμιση (και η cinderella)!!

O Δ.Τζ. πάντα χτυπά κέντρο αφενός γιατί είναι η δουλειά του και αφετέρου γιατί αυτή τη δουλειά την αγαπά πολύ και την κάνει αμερόληπτα!!

Δ. Τζ. είπε...

Χαίρεται, πως πάνε τα διαβάσματα και η εξεταστική; Ελπίζω απλά τέλεια.

Την καλησπέρα μου και υπομονή cinderella μου. Μας λείπεις, αλλά που θα πάει θα τελειώσει η εξεταστική :)

cinderella είπε...

@ Agent είσαι δικός μου!! Θα τα πάμε τέλεια!! Και μόνο για το σχόλιο που έγραψες!! Φιλιά πολλά και καλό βράδυ εκεί στα ξένα (που είναι μαχαίρια)!(Σε έχω ψιλομελετήσει κι εγώ, όχι για να μην νομίζεις!!)

cinderella είπε...

Ο Χριστός κι η Παναγιά!!!
Τι timing ήταν αυτό;;
Καλά την ώρα που έγραφα για σένα πέρασες από εδώ;; Την κάμερα που την έχεις κρυμμένη;;Τους κοριούς που τους φυλάς; Να πάω μια βόλτα αύριο από την εκκλησία; χαχαχα!!

Δ. Τζ. μου πήζω ανελέητα!! Σήμερα έγραφα δύο μαθήματα!! Αυτές τις μέρες θα ανασάνω όμως λιγάκι και θα προσπαθήσω να γράψω αύριο καινούργιο κείμενο και να περάσω κι από τα δικά σας σαλόνια γιατί σας πεθύμησα. Από την άλλη εβδομάδα όμως πάλι προς τη δοξα θα τραβήξω!!
Γενικώς δηλαδή σε δουλειά να βρισκόμαστε. Κι αυτό που με πειράζει περισσότερο από όλα είναι οτι φάγαμε 3 από την Chelsea! Oτι του φανεί του λωλοστεφανή που λέει και η μαμάκα μου. Μάχη δώσαμε για την τιβί απόψε. Χειλάκης-Νικοπολίδης σημειώσατε 2!!!
Δ. Τζ. μου φιλιά πολλά!!(βλέπεις οτι είμαι τουλάχιστον σε τρελά κέφια!!)

Δ. Τζ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.