Πέμπτη, Ιουνίου 05, 2008

10 bloggers στην Τήλο

Βασικά είχα αφήσει τον Τζονάκο να διαλέξει ξενοδοχείο. Ήθελα και ξενοδοχείο τρομάρα μου, το νησί ήταν μισή κουτσουλιά. Σε κάτι ενοικιαζόμενα της συμφοράς βρήκαμε να μείνουμε με ανεμιστήρα κιτσάτο στο ταβάνι, και μια σπιτονοικοκυρά που ήθελε να μάθει αν είχαμε πάει ποτέ ως κοινό στην εκπομπή της Τατιάνας.

Φτάσαμε όμως Παρασκευή και θα φεύγαμε Κυριακή όποτε είπα να φυλάξω τη γκρίνια για την επιστροφή καθώς μέσα σε όλα ο xeirovompiras είχε κλείσει με τη Ροδάνθη να ταξιδέψουμε. Πάλι καλά που δεν είχε ναυλώσει καϊκι από την Κω να μας γυρίσει πίσω. 22 ώρες ταξίδι. Πιο γρήγορα θα φτάναμε στην Νέα Υόρκη παρά στην Τήλο. Τρεις φορές το είπα στον κουτσομπόλη ταξιτζή που με κατέβασε Πειραιά και ήθελε να μάθει σώνει και ντε προορισμό. Στην επιστροφή τον πέτυχα ενημερωμένο. Είχαν βουίξει οι τηλεοράσεις. Με την μπομπονιέρα στο χέρι δεν μπορούσα να κρυφτώ.

Βέβαια για να είμαι ειλικρινής, αν δεν συμπαθούσα τόσο τη νύφη δεν θα έτρεχα. Αλλά με τη Μελίνα ήμασταν συμμαθήτριες. Την άλλη κοπέλα δεν την ήξερα. Εξαιρετικό κορίτσι τελικά. Συμφοιτήτρια της Έλλης στους Ηλεκτρολόγους του ΕΜΠ. Έφυγε μετά για διδακτορικό έξω, χαθήκανε. Μας κάλεσαν όμως στο γάμο και είπαμε ντροπή να μην πάμε. Εν τω μεταξύ εγώ ήμουν σίγουρη ότι ο γάμος θα γινόταν απόγευμα. Όπως όλοι οι γάμοι. Και είχα σκοπό να πάω με τα αλάτια από τη θάλασσα. Την πάτησα η ρουφιάνα. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσεξα το προσκλητήριο. 7 έλεγε. Το π.μ. μετά το πέρασα στο ντούκου. Δεν έπρεπε. Αυτό έκανε όλη την διαφορά.

Να μην τα πολυλογώ, φτάνουμε και αποφασίζουμε το βράδυ η παρέα να πάμε για ξύδια. Ο NdN προτείνει το μοναδικό μπαρ του νησιού. Έπρεπε να το είχα φανταστεί. Έπαιζε Βολάνη, Κουρκούλη στα πρώτα του και Σαρρή. Δεν είχα όμως εναλλακτική. Είχα μόνο τη βότκα για παρηγοριά. Μετά την τέταρτη τα πράγματα έφτιαξαν και μου φαινόταν εξαιρετικό το μέρος, η μουσική, οι κάγκουρες που ήταν γύρω- γύρω. Κατά τις 4 εμφανίστηκε και η Χριστίνα που δικαιολογήθηκε πως μέχρι εκείνη την ώρα έκανε ψαροντούφεκο. Μου φάνηκε απόλυτα πιστευτή η ιστορία της και παράγγειλα ακόμα μια βότκα. Λένε ότι οι μπόμπες προκαλούν τύφλωση. Εγώ πάλι έπαθα κώφωση. Έπρεπε να με πάρουν σηκωτή στις 6 το πρωί για να προλάβουμε το μυστήριο. Ευτυχώς το puntaki του Matrix μας κατέβασε στον οικισμό γρήγορα. Ο Matrix μια χαρά οδηγός. Λίγο νευρικός αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου. 7 χωρέσαμε μέσα. Μην σου κάνει εντύπωση. Στο παρά πέντε 8 είχαν χωρέσει στο Saxo της Αμαλίας. Θυμάσαι;

Ένα χάλι έφτασα στο δημαρχείο. Κουρούμπελο, ντράπηκα κιόλας γιατί εμφανίστηκε η Κατερίνα απαστράπτουσα φορώντας ένα λευκό λινό παντελόνι, ατσαλάκωτη, με μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου, ξεκούραστη και αστραφτερή. Δεν πτοήθηκε από το χάλι μου, μου χαμογέλασε και μπήκε να παρακολουθήσει την τελετή. Εγώ έτσι που ήμουν φυσικά ούτε λόγος να μπω. Έκατσα κάτω από το μοναδικό δέντρο της πλατείας, με το Γιάννη και το Γιώργο που ήταν το επόμενο ζευγάρι που περίμενε τη σειρά του. Είχα και παρέα τον Vk που βέβαια τράβαγε συνεχώς φωτογραφίες με το κινητό του και μου είχε σπάσει τα νεύρα. Λίγο πριν αποκάμω εμφανίστηκε ο Αντώνης με ζεστές τυρόπιτες. Και με ρακές. Τι τις ήθελε τις ρακές τον ρώτησα; Πάνε με τις τυρόπιτες μου είπε. Η Έλλη ήταν στο ίδιο χάλι με μένα. Ίσως και λίγο χειρότερα. Είχε μεθύσει με σαμπούκες, εντάξει το ξέρω είναι τραγική αλλά μην της το πείτε. Ο NdN γέλαγε και με τις δύο. Μετά κενό. Για πότε τελείωσε το σκηνικό, για πότε βρέθηκα στο ξενοδοχείο ούτε που το θυμάμαι. Θυμάμαι ότι ξύπνησα από τις φωνές. Και ανοίγοντας την πόρτα έπεσα σε κάμερα του δελτίου του Star. Ναι, ο Matrix με τον Αντώνη έκαναν δηλώσεις σε μια από τις δίδυμες ξανθές ρεπόρτερ που καλύπτουν όλα τα μείζονος σημασίας ζητήματα. Η Χριστίνα φλέρταρε με τον κάμεραμάν. Και ο xeirovompiras το έπαιζε μάνατζερ προσπαθώντας να βγάλει λεφτά.

Μη μου το θυμίζεις το βράδυ. Τι βράδυ ήταν αυτό. Ήμουν νηφάλια, ξεκούραστη, είχα κάνει και το μπάνιο μου στη θάλασσα. Μια ζωγραφιά ήμουνα Είχαμε λοιπόν βγει να φάμε. Όλοι μαζί. Το διανοείσαι; Σε ταβερνάκι δίπλα στο κύμα. Καθόμουνα δίπλα στην Κατερίνα, αλλά πλέον ήμουν αξιοπρεπώς καλοκαιρινά σουλουπωμένη και στον Αντώνη. Είχαμε βγει να γιορτάσουμε τη χαρά των κοριτσιών. Μπαρούφες. Να μιλάμε για το Πασοκ καταλήξαμε. Ποιο Πασοκ; Έλα μου ντε. Εγώ δεν μίλησα. Έφαγα το χταποδάκι, την τυροκαυτερή, τη μερίδα του Τζονάκου που είχε γίνει έξαλλος ενώ για το γαύρο έδωσα μάχη με τον Vk και δυστυχώς έχασα.

Το άλλο πρωί βρήκε τους μισούς να μην μιλιούνται με τους άλλους μισούς. Εξαιτίας του Πασοκ πάντα. Εγώ δεν μίλαγα σε κανέναν. Ο NdN μίλαγε στους πάντες άλλα μάταια. Το punto του Matrix όντας στο κλίμα της γενικής ευφορίας δεν έμπαινε μπρος με τίποτα. Ο xeirovompiras μου ζήτησε 5 ευρώ για να κουβαλήσει τη βαλίτσα μου. Ο Αντώνης είχε βρει κι άλλο καραφάκι με ρακές και το έπινε με τον Τζονάκο. Στη μούγκα φυσικά. Η Κατερίνα βρήκε έναν κούκλο Ιταλό να της κουβαλήσει τη βαλίτσα. Εγώ αρκέστηκα σε έναν Έλληνα που μίλαγε και Ιταλικά.

Το καράβι μας ξέβρασε στον Πειραιά μετά από 22 ώρες. Τις πρώτες ώρες κρατήσαμε χαρακτήρα. Μετά τον παραμερίσαμε και αρχίσαμε να ξαναμιλάμε.
Φωτογραφίες θα δείτε στο blog του NdN. Ανάλυση γιατί δεν έγινε λεσβία θα σας κάνει η Κατερίνα στο δικό της blog πασπαλισμένη με μια κοινωνικοπολιτική άχνη φυσικά. Στο blog του Τζονάκου θα διαβάσετε τα ανέκδοτα του 3ημέρου. Για το Πασοκ θα τα χώσει ο Αντώνης. Τι έγινε με το punto θα μάθετε από το Matrix. Η Χριστίνα πιθανολογώ ότι θα έχει να παίξει σε κάποιο μπλογκοπαίγνιδο ενώ ο Vk θα γράψει ένα από τα γνωστά του χρονογραφήματα. Η Έλλη πήρε ποδήλατο από τον Πειραιά για να φτάσει σπίτι. Έχω βάσιμες υποψίες λοιπόν ότι μέχρι να φτάσει θα έχει ψηφιστεί ο νόμος και πλέον οι γάμοι των ομόφυλων θα τελούνται και στις εκκλησίες.

96 σχόλια:

αντωνης είπε...

AXXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA


ΑΠΑΙΧΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!


: ))))))))))))))

(πολυ θα γουσταρα να γινει και καποια στιγμη κατι παρομοιο)

tzonakos είπε...

Ρε συ Αντώνη αμα τραβηχτούμε όλοι εμείς στην Τήλο και καταλήξουμε με ρακές και τυρόπιτες στη μούγκα εξ αιτίας του ΠΑΣΟΚ.... θα πεθάααανω !
Χαχαχαχα βρε Cindy !
Εχεις κέφια, το γραψες και κάπου αλλού.
Απολαυστική, εύγε πολυ γέλιο αλλα εχω και μερικές απορίες :
- Οι κάγκουρες τι κάναν γύρω γυρω ;
- η Χριστίνα έπιασε τίποτα ;
- Οι τυρόπιτες ηταν κουρού ή χωριάτικες ;
- Η Τήλος εχει παραλία γυμνιστών ;
- Μπορείς να πείς του Χειροβομπύρας να φέρει λιγο πάγο για τη ρακή ;
- Τέλος, τα ανέκδοτα ητανε σόνικ ... εεε σόκιν θε να πω, να τα ανεβάσω ή θα μας την πέσουν ;

Φιλιάαα :))))

αντωνης είπε...

αν ποτέ τυχει και τραβηχτουμε καπου Τζονακο πιστευω οτι θα ειχε παρα πολυ γελιο.

Matrix είπε...

Πολύ πολύ καλό. :D :D :D

Θα φροντίσω να έχω φέρει κανένα αμάξι φίλου :)

PN είπε...

Απλά ΓΑΜΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟ....!!!!!!

Έχω να σε διορθώσω όμως σε μερικά σημεία:

1. Εγώ μπορεί να τράβαγα φώτο με το κινητό, αλλά στο ξενοδοχείο είχα ξεχάσει την επαγγελματική μου sony-cybershot. Γαμώτο...με έφαγες με τα "πάμε θα αργήσουμε στο γάμο...!!!".

2. Δε φταίω εγώ για το γαύρο. Πρώτον ήταν πολύ νόστιμος και έπειτα αγόρι στην ανάπτυξη είμαι, πρέπει να φάω...!!!

3. Εγώ σου είπα να σου κουβαλήσω τη βαλίτσα με 3 ευρώ, αλλά είσαι και τσιφούτα...δεν ήθελες να τα δώσεις!!

4. Επίσης είπα και εγώ να φέρω αμάξι και μου είπες ότι έπρεπε πρώτα να το πλύνω. Εεεε βαριόμουν, ας ερχόσουν να το έπλενες εσύ.

5. Εγώ σας είπα ότι αν αρχίσουμε να μιλάμε για το ΠΑΣΟΚ θα τσακωθούμε, αλλά δεν με ακούγατε. Ο γαύρος πάντως ήταν τέλειος.

Νομίζω ότι αρκετά είπα έτσι ώστε να αποκαταστήσω την τιμή και την υποληψή μου. Εγώ πάντως πέρασα ωραία. Να ζήσουν και πάλι τα κορίτσια. Που θα πάμε το τριήμερο του Αγίου Πνέυματος...;;;;

Elli είπε...

είναι αδικία να κάνω εγώ ποδήλατο από τον Πειραιά μέχρι το σπίτι!!! :-P
Επειδή δηλαδή είμαι λίγο άχρηστη πρέπει να με κοροιδέψετε?
Απαιτώ να κάνει άλλος ποδήλατο!!!

Πλάκα κάνε, είναι εκπληκτικό, τι γέλιο θεούλη μου!!!
Φιλάκιααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!

akrat είπε...

βρε μεσημεριάτικα και η μπλογκοβόλτα που με έφερε...
απαπα τον πούλο....

katerina είπε...

Υπέροχο. Καλη μου, με εφτιαξες. Βάρβαροι και Βαρβάρες, την κάναμε. Λέμε ημερομηνίες.
Και Σαλαμίνα πάω άν είναι μαζί σας(έχει Ιταλους η Σαλαμίνα Cinderella μου;;;)

Μαζευω ημερομηνίες-εχω να σιδερώσω και τα λινά, Τζονάκο βρες μερος και ξενοδοχείο -και camping κάνω αλλά χωρίς λινά, xeirovombpiras βρες πλοιο, Αντωνη τα φαγώσιμα και τα ποσιμα, Matrix μου πλυνε το Punto, Ndn μου το βρετανικο σου φλέγμα, VK εσυ μαζί μου θελω να σου μιλησω ....για το ΠΑΣΟΚ, και τα κορίτσια τα beaute τους.

Καλη μου σε αγαπω πολυ. Σταχτοπουτάκι μου .....

Nikos Lioliopoulos είπε...

Ρε σεις πλάκα ήτανε ! Φοβερό ε ! Παω στοίχημα οτι θα το κάνετε και μάλιστα σύντομα!

marianaonice είπε...

Λοιπόν συμφωνώ ότι στον Αντώνη έδωσες το ρόλο που του αρμόζει καλύτερα! Έχω αντιληφθεί ότι είναι από τους λίγους Πασόκους που τα χώνει στο ΠΑΣΟΚ και όχι μόνο!! χαχαχα!!!

patsiouri είπε...

Μ'έχεις φτιάξει απίστευτα! Θ'αρχίσω να πηγαίνω στους γάμους της Τήλου απρόσκλητη!

NdN είπε...

Πραγματικά άπαιχτο που είπε και ο Αντώνης!!

Πρέπει και εγώ με την σειρά μου ωστόσο να κάνω κάποιες παρατηρήσες όπως ο VK.

1. Ούτε εγώ μπήκα στην εκκλησία για τον γάμο. Αλλωστε έχω να μπω από τα βαφτίσια μου. Εξαιρείται μία φορά που ακολούθησα μία απίστευτη Ιταλίδα στη Σιένα και βρέθηκα σε έναν μεγάλο εσωτερικό χωρο. Αργότερα με πληροφόρησε η ίδια ότι βρισκόμασταν στο κεντρικό Duomo και γι αυτό θα ήταν αδύνατο να την κεράσω ένα Vermouth της γνωστής οικογενείας!

2.Εγώ είχα προειδοποιήσει τον Αντώνη ότι άλλο να τα χώνουμε στο ΠΑΣΟΚ από τα μπλογκ μας και άλλο από κοντά. Και τον ΠΑΟΚ από ην τηλεόραση δεν με πειράζει να τον βρίζουν, αλλά αν είμαι κοντά τρελενομαι.

3. Με τον Αντώνη πάντως δεν μαλώσαμε γιατί λόγω των διαστάσεων μας θα βυθιζότανε το νησί!

4. Εγώ τον (υπο)στήριξα τον Τζονάκο!Τώρα σειρά του! ;)

4. Εγώ δεν πήγα με τον Matrix (χωρίς παρεξήγηση φίλε) αλλά από TestaCorsa σε Punto;; Δε λέει!

Finalmente devo dirti che portaro la tua valigia anche la prossima volta...e senza soldi! Noi, i Greci che parliamo italiano, siamo gentlemen proprio! Va buo? ;)

PN είπε...

@ Ndn: Senza Soldi???? Πήγε να μου φάει το γαύρο και θα την άφηνα κιόλας???? Απαπαπα....xaxaxa!!!

katerina είπε...

Για ακουστε ομορφοπαιδα, τον δικο σας τον ρόλο να τον κάνετε ότι θέλετε, τον δικο μου μην τολμησετε να πειράξετε.

Και τα λινά μου τα εβαλα, και τα μαυρα μου γυαλια (κάτι σε κοσμημα δεν περιεγραψες ρε Σταχτοπουτακι μου...) και τον Ιταλο μου βρήκα....
Ιδιαίτερα στον Ιταλο, δνε σηκωνων κουβεντα....

Και που εισαι VK, μην σφυρίζεις αδιάφορα. Εσυ μαζί μου, δίπλα μου, εχω να σου πω, να σου εξηγήσω ...για τον μεσαίο χώρο...

tzonakos είπε...

Ρε σεις πλάκα-πλάκα παραλίγο να σηκωθώ να πακετάρω πράματα για Διακοπές, με τρελλάνατε.
Α, και θέλω κι εγω λίγο γαύρο.

PN είπε...

@Katerina: Ναι μαμά... Έλα μωρέ το έφαγα το φαί μου. Άσε με να πάω να παίξω. Τα κάνω τα μαθηματά μου από Σεπτέμβρη μεριά. Πάμε για κάνα μπάνιο τώρα!!!

NdN είπε...

@VK

Ε ναι φυσικά "senza soldi"! Εξάλλου τι να τα κάνουμε; Να τα δώσουμε στον Καραμανλή για παγωτό ή στην Αλέκα για κουπονι; ;)

PN είπε...

@Ndn: ΟΚ με τάπωσες....respect!!!

mmexer είπε...

lol και μ έχουν καλέσει σε ένα γάμο στην Τήλο πλάκα πλάκα χαχαχαχαχα

cinderella είπε...

@ Καλημέρες σε όλους τους συνταξιδιώτες της Τήλου και μη!!

@Αντώνη μου χαίρομαι που σου άρεσε!! Να ξέρεις εκείνες οι ρακές πρωί πρωί με τσάκισαν, με γέρασαν!! χαχαχα!!
Στην αρχή είχα σκεφτεί να βάλω εσένα στο βραδινό "ψαροντούρφεκο" αλλά μετά σκέφτηκα την Κρητικιά!! Δεν είμαστε βολικές εμείς!!

cinderella είπε...

@ Tzonako μου ναι έχω κέφια!!
Οι κάγκουρες υπάρχουν για να μας εκνευρίζουν!!
Η Χριστίνα έπιασε, έπιασε!!
Χωριάτικες φυσικά!
Έχει. Και ελεύθερο κάμπινγκ!
Μισό να τον φωνάξω.
Ανέβασε τα. Χαλαρά!!

cinderella είπε...

@ Μatrix καλημέρες!!

Άσε θα φέρω το δικό μου που είναι σκυλί!! :))))

cinderella είπε...

@ Κωνσταντίνε, πω πω γκρίνιες, ε βέβαια τις είχα ξεχάσει να τις γράψω αυτές!!

1) Εγώ τσοο κουρούμπελο που ήμουνα σιγά μην σου έλεγα έλα θα χάσουμε το γάμο. Τη φωτογραφική την ξέχασες γιατί σου είχε πάρει τα μυαλά η ιταλίδα του απέναντι δωματίου.

2)Χαλάλι σου ο γαύρος, έχω ένα πρόβλημα να φάω το είδος μου!!!

3)Γυφτάκιιιιιι!! Άκου εκεί 3 ευρώ!! Αυτά είναι τα κακά του ελληνικού πανεπιστημίου! Αχ πυ ξεπέφτουμε μελλοντικοί και νυν υποψήφιοι διδάκτορες!!! χαχαχα

4)Δεν θα σου έλεγα ποτέ να πλύνεις το αμάξι σου. Το λες αυτό γιατί δεν έχεις δει το δικό μου!! Δεν υπάρχει κάτι που να βαριέμαι περισσότερο!! χαχαχα!!

Πωπω γκρινιάρης που είσαι καλέ!! Απαπα!!!

Φιλιά Κωνσταντίνε μου και χαίρομαι ρε που το διασκέδασες!!!

cinderella είπε...

@ Έλλη, εσύ είσαι του ποδηλάτου. Εγώ αν κάνω θα σκοτωθώ. Ο Matrix έχει πούντο. Ο Κωνσταντίνος είναι καλοαναθρεμμένος. Ο NdN εδώ έχει αμάξι και στο Λονδίνο, τι περιμένεις δηλαδή, να κάνει πετάλι στην Ελλάδα;
Η Κατερίνα φορά τα λινά της, μην την ενοχλέιτε!!
Σε σένα πέφτει ο κλήρος!!
Φιλάκια κοριτσάκι!!!

cinderella είπε...

@ akrat
Που σε έφερε; Γιατί τον πούλο;

cinderella είπε...

@ Κατερινιώ μου βύρα τις άγκυρες!!! Δεν ήξερα οτι θα σας ενθουσιάσει τόσο!! Θα οργανώσω κι άλλη εκδρομή αν είναι έτσι!! Μη διαδικτυακή!! Σιδέρωσε εσύ τα λινά καλή μου, πάρε και το μάυρο σου το γυαλί και μην ανησυχείς για τίποτα!!!
Καλημέρες κοριτσάρα μου!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!

cinderella είπε...

@ Niko καλώς όρισες στο σαλονάκι μου!! Βολέψου όπου θες!! Μην βάζεις τέτοια στοιχήματα!! Είναι σαν να κλέβεις εκκλησία!! Είναι πολύ πολύ πιθανό!!
Φιλιά!!!

cinderella είπε...

@ Μαριάννα τον δούλεψα τον ρόλο του Αντώνη, μην το βλέπεις έτσι!! Έκανα δουλειά πάνω του!! Στα highlights του οι ρακές, η μούγκα, το Πασοκ και οι ζεστές τυρόπιτες!!!
Καλώς όρισες καλή μου στον καναπέ μου!!! Με το καλό να τα λέμε!!
Καλημέρες!! :)))

cinderella είπε...

@ Ρε πατσιουρί μου ήθελα πάρα πολύ να σε βάλω μέσα στο στόρυ αλλά στο τέλος ψιλοσκάλωσα! Είναι που έχουμε λίγο καιρό νταραβέρια και είπα μήπως δεν σου άρεσε!! Αλλά υπόσχομαι οτι η επόμενη εκδρομή θα έχει πολύ πατσιουρί!!!

cinderella είπε...

@ Ρε ΝdN ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ έγινε καλέ μου η τελετή!! Λες να βρισκόταν παπάς να παντρέψει ομόφυλους; Δηλαδή το ποστ στο τέλος τι λέει; Καθόλου δεν με προσέχεις, καθόλου!!

Στο κεντρικό Duomo με Ιταλίδα ε; Δεν μας ενδιαφέρουν τα προσωπικά σου NdN! Nα τα κρατήσεις για την πάρτη σου!! :))))))

Και να που βρέθηκε ο Έλληνας που μιλά Ιταλικά!! χαχαχα!!

Φιλιάαα και καλημέρες!!

cinderella είπε...

@ Κατερίνα μου κανείς δεν σου πειράζει το ρόλο σου, εγγυώμαι εγώ!!

@ Ρε κωλοπαίδι Κωνσταντίνε μη λες την κατερίνα μαμά!! Μου κακοπάει!! Ας πουμε οτι η Κατερίνα είναι θεία μας.Όχι θειά. Ούτε θείτσα!!!

@ Τζονάκο κι εγώωωωω! Ετοιμάζω βαλίτσα μοναχά για πάρτη σας!!!

cinderella είπε...

@ Μmexer Ωραίαααα!! Θα σε δούμε στη Λαμπίρη!!! Μια χαρά!! :)))

fpboy είπε...

φοβερή ιστορία !!!
''Έγραψες'' !

Dr_MAD είπε...

OMG!

Πού θα είναι η επόμενη απόδρασή σας να βγάλω είδηση? χαχαχα

Και γιατί όχι? Να κάνουμε την πρώτη κατασκήνωση bloggers. Ενα ελευθερο camping βρε αδερφέ...

PS: Internet connection included

Ανώνυμος είπε...

http://zdoub.blogspot.com/

Marios είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

tzonakos είπε...

Tα ανέκδοτα ανέβηκαν και σας περιμένουν :)

υγ. πλάκα-πλάκα το έψαχνα για Τήλο διακοπες το 1997 αλλα δεν πήγα.

Unknown είπε...

Καλά ρε γμτ, εμένα γιατί δεν μου είπατε να έρθω μαζί? Απαπαπα, απαράδεκτοι όλοι σας, δεν σας ξαναμιλάω, φτου να μου χαθήτε...χαχαχαχα!
Απίστευτο μπλοκ, τέλειοοοο! Ή μάλλον πολύ πιστευτόοοοο! Αφού στα σχόλια κατάλαβα ότι είναι πλάκα, χαχαχαχα!
Άντε, να γίνει και πραγματικότητα σύντομα, έτσι να παντρεύεται ο κόσμος να τρώμε κουφετάκια να χαιρόμαστε!!!

PN είπε...

Αγαπητοί συνταξιδιώτες!!!

Η Cinderella με έχει διασύρει για αυτό το ταξίδι ανεπανόρθωτα και στο δικό μου Blog. Περάστε πρώτα να δείτε τα φωτογραφικά ντοκουμέντα του εν λόγω γαύρου που έγινε ο χαμός.

Για μια ακόμη φορά, ντροπή σου Cinderella που αποκρύπτεις όλη την αλήθεια...!!!

Nikos Lioliopoulos είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το καλοσωρισμα σταχτοπούτα.Βρίσκω πολύ αναπαυτικό τον καναπέ σου και μάλλον η βίζιτα μου θα 'ναι ...Αρμένικη!

Artanis είπε...

Χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!
Κι εγώ θέλωωωωωωωωω!
Αν είχατε λόξιγκα αυτές τις μέρες, εγώ σαν τον προκάλεσα...Αν μίρλιασα από τη ζήλια μου...

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλησπέρα...........

καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cinderella είπε...

@ fpboy ευχαριστώ!! Έγραψα, έγραψα!!! :P:P:P
Καλή Κυριακή!!!

cinderella είπε...

@ Ανώνυμε εγώ ειδικά είμαι πάνω στην ανάπτυξη οπότε δεν μπορώ να μποϊκοτάρω το γάλα.

cinderella είπε...

Πού θα είναι η επόμενη απόδρασή σας να βγάλω είδηση? χαχαχα

@ Γιατρέ μην μας απειλείς εμάς!!!
Βρες εκεί περιοχή να πάμε να κατασκηνώσουε και να πιάνει το wireless και θα σου κάνω μετά ένα αφιέρωμα μούρλια!!

cinderella είπε...

@ Μάριε μου καλή Κυριακή και πολλά φιλιά!

cinderella είπε...

@ Τζονάκο μου τα ανέκδοτά μας μοναδικά!!
Κέντησες!!!
Πάντως δεν έχασες τίποτα που δεν πήγες! θα πάμε όλοι μαζί λέμε!! (Κάπου αλλού!! χαχαχα)

cinderella είπε...

@ Λιλύ μου στην επόμενη εκδρομή εννοείται οτι θα σε συμπεριλάβω!! Απλά πήγαμε σε περίοδο εξετάσεων που η μικρή σου έγραφε και δεν θα μπορούσες να έρθεις!!! λολ!!
Χαίρομαι που σου άρεσε!!!
Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου και καλή Κυριακή σου εύχομαι!!

cinderella είπε...

@ Ρε vk δεν ντρέπεσαι καθόλου???
Δεν φτάνει που μου έφαγες το γαύρο, δεν φτάνει που μου είχες σπάσει τα νεύρα με τη φωτογραφική στο γάμο και που έκλεβες τον παππού στο τάβλι αυτοδιαφημίζεσαι κιόλας;; Ντροπή σου!!
Άμα σε ξαναπάρω διακοπές μαζί μου να μου γράψεις!!
Αχάριστο πλάσμα! :)))))
Καλή Κυριακή ρε όργιο!! Πολλά πολλά φιλιά!! χαχαχα!!

cinderella είπε...

@ Ζαχαρούλα μου Καλή Κυριακή και πολλά φιλιά!

cinderella είπε...

@ Αρτάνις μου θα σε πάρουμε κι εσένα την επόμενη φορά!! Το υπόσχομαι!! Απλά όπως θα εξηγήσω και στο update που θα κάνω του κειμένου αυτή η ανάρτηση γραφτηκε για αυτούς που είτΕ στηρίζουν το μπλογκάκιον τούτο από τις αρχές, είτε εχουμε μια πιο στενή επικοινωνία μέσω μάιλ!

Φιλάκια κοριτσάκι μου και κάνε και μια βόλτα και για μένα στη μοναδική σας παραλία το απόγευμα!!

cinderella είπε...

@ Νίκο εμάς εδω πέρα μας αρέσουν οι Αρμένικες βίζιτες!! Να βολευτείς, να περνάς, να σχολιάζεις και να τα λέμε! Θα πέράσω κι εγώ απο σένα το συντομότερο δυνατόν!
Καλή Κυριακή καλέ μου!!

Ναπoλέων είπε...

Γράφεις καλά (σιγά την διαπίστωση), γράφεις μπόλικα (αυταπόδεικτο), γράφεις αλάνθαστα, συντακτικώς-ορθογραφικώς-στικτικώς, πράγμα καθόλου συχνό στην μπλογκόσφαιρα.

Θα σάς περιμένω, όλους, στα Γιάννενα όταν θα γίνουν οι επόμενοι γάμοι ομοφύλων.
Μόνο 6 ώρες με το λεωφορείο, 5 με Ι.Χ.

Καλή αντάμωση
Ν.

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Φαντασία μου πλανεύτρα είσαι η πιο μεγάλη ψεύτρα..Ρε τι σκέφτεται το νού του ανθρώπου...

Dr_MAD είπε...

Δε θέλω αφιερώσεις και τα συναφή. Καλή παρεα να φτιάξουμε μόνο! LOL

@ tzon
Μας κρύβεις κάτι για το ταξιδάκι περί Τήλου? :-P

tzonakos είπε...

@ MAD δεν κρύβω κάτι αλλο εκτός απο την τρελή επιθυμία να φύγω για μακριά, για ενα νησάκι κι ακόμα καλύτερα με καλή παρέα, το τονίζω το καλή !
Μας ξεσήκωσε η Καναπερέλλα μας :)

Dimitra Andritsiou είπε...

Καλά φοβερό! Πραγματικά νόμισα ότι πήγατε στην Τήλο... και ζήλεψα! Χαχαχα!

Καλή βδομάδα!

patsiouri είπε...

Ναι ρε, είμαι γνωστή κομπλεξικιά και καχύποπτη, χε χε!!

BUTTERFLY είπε...

Λοιπον παιδες, μετα το ξεφρενο τριημερο, μολις τωρα καταφερα να συνελθω! Τι τα' θελα η τρελλη τα ψαροντουφεκα! Αντι να πιασω κανα ψαρι εριξα μια τουφεκια και πετυχα το αριστερο ποδι του καμεραμαν! Δεν φλερταραμε Σταχτομπουτα μου, τα γλυκα ματια του εκανα να γλιτωσω τη μηνυση! Δεν τον ειδες τον ερμο που κουτσαινε στο γαμο;
Οσο για το ταβερνακι, ας μη μιλησω καλυτερα. Το γαυρο τον εξαφανισατε στο λεπτο εσυ και ΝΚ, τα υπολοιπα οι αντρηδες της παρεας κι εμεινα εγω νηστικη να πινω κρασι. 2 μπουκαλια κατεβασα αμοναχη μου!
Ακομα ζαλιζομαι! Το γαμο δεν τον πολυθυμαμαι, ημανε ζαλισμενη απ'τις ρακες! Δεν ηταν Κρητικο αυτο το ζουμι σας λεω!
Κατα τα αλλα, γελασαμε πολυ και περασαμε τελεια! Αντε και του χρονου να ξαναπαμε...η και πιο συντομα!

cinderella είπε...

@ Nαπολέοντα καλώς όρισες στο σαλονάκι μου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα κοπλιμένατα σου για τη γραφή μου!! Μια κυρία έστω και διαδικτυακά καμαρώνει με τέτοιου είδους φιλοφρονήσεις!Εγώ ειδικά φούσκωσα σαν παγώνι!!
Έχω μια μεγάλη αδυναμία στην πόλη των Ιωαννίνων. Υποσχομαι να έρθω νωρίτερα από τους γάμους λοιπόν!!
Φιλιά και καλή εβδομάδα σου εύχομαι καλέ μου!

cinderella είπε...

@ Όργιο αν δεν είχα φαντασία θα είχα βαρετό blog και θλιβερή ζωή!!! ;)
Φιλιάααα!!

cinderella είπε...

@ Τρελογιατρέ μην είστε ψώνιο!! Δεν θα έκανα αφιέρωμα σε σας! Στην εκδρομή μας θα έκανα!! Μα για όνομα!!
Ο Τζονάκος κρατά κρυμμένα μυστικα και ντοκουμέντα. Δεν λέει κουβέντα!!

cinderella είπε...

@ Τζονάκο σας έχω ξεσηκώσει και έχω ξεσηκωθεί κι εγώ!! Δεν θα ξαναγράψω αν δεν με πάτε εκδρομή!!

cinderella είπε...

@ Δημητρά μου, καλή εβδομάδα σου έυχομαι!! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε. Πήγαμε έστω και σερφάροντας!! Όποτε μια χαρά είμαστε!!

cinderella είπε...

@ Πατσιουρί ένα πράγμα θα σου πω: αϊ μαρήηη!!

αντωνης είπε...

cindy, μεσα στη βδομαδα θα εχω κλεισει τα παντα.
Εισιτηρια, ξενοδοχεια ΟΛΑ

θα λιωσουμε στις ρακες (χωρις τυροπιττες)


: )))

cinderella είπε...

@ Χριστινιώ κι έλεγα δεν θα φανείς! Στο παρα πέντε το έσωσες κυριολεκτικά. Ρε τον κακομοίρη τον κάμεραμαν. Δεν φτάνει που τράβαγε επί 45 λεπτά τον Αντώνη και τον Μatrix ήταν και σακατεμένος. Εγώ κι αυτός υποφέραμε τελικά στο νησί.
Λοιπόν άσε τα παραμύθια με το κρασί γιατί εγώ είδα οτι μια γουλιά έπινες εσύ και ένα ποτήρι γέμιζες τον xeirovompira. Ντεφι τον έκανες τον άνθρωπο!!
Φιλάκια κοριτσάκι!!!

cinderella είπε...

@ Αντώνη πάρε με να μου πεις!
Τυρόπιτες...σιγά. Μπούγατσα από τον Ιορδάνη μόλις πατήσετε τα τιμημένα εδάφη. Έκανε και παράρτημα στο λιμάνι ;)

cinderella είπε...

Τώρα που αυτή η ανάρτηση αγκαλιάστηκε από όλους θα ήθελα να πω ότι προέκυψε ως ένα δώρο απέναντι στους 9 bloggers- συνταξιδιώτες μου. Ως ένα μικρό ευχαριστώ απέναντι σε εσάς που δεν σας έχω δει ποτέ κι όμως συνομιλώ καθημερινά μαζί σας. Σε σας που έχετε αγκαλιάσει και εμένα και το σαλονάκι μου. Σε σας που είστε οι πιο τακτικοί θαμώνες μου, που περνάτε για τσιγάρο καθημερινά από εδώ, που συνομιλούμε μέσω μάιλ και με ξέρετε τόσο καλά.

Όταν ξεκίνησε αυτό το μπλογκάκιον το ταξίδι του, έπλεε κυριολεκτικά σε θολά νερά. Όπως και στο πρώτο κείμενο έτσι και τώρα λέω ότι στη ζωή μου γενικότερα η άγνοια κινδύνου με σώζει. Σωσίβιο πραγματικό η παιδικότητα μου και οι φόρα παρτίδα πράξεις μου. Εσείς, χωρίς να το καταλάβετε, ήσασταν πάντα- πάντα εδώ. Κι αυτό μέτρησε πολύ σε μένα γιατί ένιωθα ότι μιλάω σε δικούς μου ανθρώπους.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ το σχόλιο που είχα αφήσει στον NdN και ο Τζονάκος το πήρε και το έκανε ανάρτηση χωρίς να με γνωρίζει. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το σχόλιο του ΝdN για την αλλαγή του σαλονιού μου. Το πόσο καμάρωνα που υπήρξα ο λόγος που ο xeirovompiras έφτιαξε blog, Την καλοσύνη της Έλλης μου. Τα πάντα εύστοχα σχόλια σε κάθε ανάρτηση μου από τον Matrix. Τις αγκαλιές που έχω μοιραστεί με την πρασινομάτα μου την Κατερίνα. Τα γοβάκια που έχουμε ανταλλάξει και τα στέμματα που έχουμε δανείσει η μια στην άλλη. Το σχόλιο του Κωνσταντίνου πως το δικό μου blog είναι το πιο κοντινό σε αυτό που κι αυτός έχει. (Έτσι νομίζει τουλάχιστον!) Την παρουσία της Χριστίνας εδώ μέσα. Ο Αντώνης είναι η πιο καινούργια άφιξη εδώ μέσα. Ήρθε όμως για να μείνει. Έχει παρκάρει κανονικά, χωρίς αλάρμ, χωρίς βιασύνες. Και έχει πλέον τη δικιά του πολυθρόνα.

Η παρέα μεγάλωσε. Ειλικρινά ήθελα να συμπεριλάβω κι άλλους που αισθάνομαι δίπλα μου σε αυτό το διαδικτυακό ταξίδι. Ήθελα όμως η πρώτη απόπειρα να είναι αφιερωμένη σε αυτούς εδώ. Γιατί το αξίζουν άλλωστε.

Αφιερωμένο στους 9 bloggers λοιπόν για αυτούς τους υπέροχους 9 μήνες διαδικτυακών ταξιδιών και περιπλανήσεων. Μπήκε το καλοκαίρι, μάζεψα τα χαλιά και άνοιξα τις μπαλκονόπορτες. Ραντεβού στη βεράντα λοιπόν. Με όλους σας!

αντωνης είπε...

Μπουγατσα θα φαμε πρωτα στην ξακουστη πλατεια "τα λιονταρια", στου ΚΙΡ-ΚΟΡ

Θα παμε απο Ηρακλειο πρωτα και μετα θα ερθουμε στα Χανια.

: )))

(θα σε ενημερωσω οταν κλεισουμε)

Μια ερωτηση: Αγιοι Αποστολοι ειναι οκ απο αποσταση;

αντωνης είπε...

Εγω επειδη ειμαι ολιγον μεγαλοσωμος (Τζονι μη γελας!!!) θελω μια σεζ λονγκ για το καλοκαιρακι και μια μπρεζερα για το χειμωνα

Φιλια και ευχαριστουμε για το ποστ

cinderella είπε...

Nαι, ναι! Είναι το πιο κοντινό στην πόλη, μια ευθεία δρόμος (αλλά χιλιομέτρων, θέλει αμάξι για το κέντρο). Δεν είναι πάρα πολύ τουριστικά και είναι περισσότερο για Έλληνες. Είναι και ήσυχα. Είναι Άγιοι Απόστολοι και Χρυσή Ακτή ο προηγούμενος κόλπος που είναι λίγο μεγαλύτερος και έχει και εκεί αρκετά δωμάτια!!
Αυγουστο θα γίνεται χαμός αλλά λιγότερο απότι στην Αγία Μαρίνα και τον Πλατανιά!

tzonakos είπε...

Xoxoxoxoxo ! Σεζ λόνγκ για μεγαλόσωμους στα *ΙΚΕΑ, μεταφορά-παράδοση με νταλίκα Παρασκευές 11.00-17.00.
Και βγάλε κανα αλάρμ κοντέ δεν σε είδα και παραλίγο να πέσω πάνω σου :Ρ

Cinderella τα σέβη μου, ειχα δίκιο για σενα εξ αρχής.

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Δηλαδή οι υπόλοιποι blogger που αφήνουμε σχόλια εδώ δεν αξίζουμε;;Δεν είμαστε καταπληκτικοί;Δεν μας γέννησε μανούλα;Ωραίοι διαχωρισμοί βρε...χαχαχαχαχα...

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέραααααα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημερούδια!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

http://anastasiakyriakidi.blogspot.com/

BUTTERFLY είπε...

Χα!Ε οχι και τον ποτιζα! Ε οχι και τον εκανα ντεφι! Αυτος απο τη βαρεμαρα του σερνοταν οχι απο το μεθυσι! Δεν του αρεσε βλεπεις το παραθαλασσιο ταβερνακι στην Τηλο, ονειρευοταν γουιντσερφινγκ στην Καραϊβικη!

Υ.Γ. Να 'σαι καλα κοριτσακι μου! Ειναι παντα απολαυση να σε διαβαζω και να αραζω στον καναπε σου! Ευχαριστω πολυ!

Anastasia Kyriakidi είπε...

wraio blog!

Ναπoλέων είπε...

Κοίτα πιέννες η Τήλος, φίλε μου!

80 σχόλια σε τισιρισίμισι μέρες !

Δεν θα πέφτει καρφίτσα το καλοκαίρι.

Προτιμείστε τον Οκτώβριο για διακοπές εκεί...

α-α-ε
Ν.

cinderella είπε...

@ tzonako μην πειράζεις τον Αντώνη!! Μετά από το χτεσινό πάντως αποτέλεσμα και μιας και είμαστε στο πνέυμα των ημερών μπορούμε εκτός από το μποϋκοτάζ στο γάλα να κάνουμε και στα ΙΚΕΑ!! :))))
Καλημέρες και φιλιά!!

cinderella είπε...

@ Νικολιό μην γκρινιάζεις!! Θα σε παίξω κι εσένα. Απλά δεν φταίω εγώ που σε πήρα τηλέφωνο να έρθεις Τήλο και δεν ήθελες!!! :)))))

cinderella είπε...

@ Ζαχαρούλα μου καλημέρες!!

cinderella είπε...

@ Αναστασία σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή αρχή σου εύχομαι!!

cinderella είπε...

@ Χριστινάκι μου άσε τα μούσια!! Σε είδα, ήμουν εκεί!!
Χαίρομαι κοριτσάκι μου που το διασκέδασες!!Σε φιλώ!!

cinderella είπε...

@ Ναπολέοντα είδες σουξέ; Ούτε κι εγώ δεν το περίμενα!! Πάντως το νησί Οκτώβριο δεν λέει!! Καλοκαίρι μια χαρά είναι (για λίγο)!!
Καλημέρες!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Marios είπε...

Καλησπέρα.
Που κυκλοφορείς???
Εχουμε καιρο να σε δούμε απο το Blogg.

andreas athanasopoulos είπε...

αυτά είναι πράγματα του σατανά!

Kυριάκος Κοττέας είπε...

Παρηγορήσου με το γεγονός πως παρακολούθησες ένα από τους τελευταίους πολιτικούς καβγάδες με θέμα το ΠΑΣΟΚ... Ίσως μάλιστα τους τελευταίους πολιτικούς καβγάδες γενικώς...

cinderella είπε...

@ Mάριέ μου, δεν με έχετε χάσει μόνο εσείς. Δυστυχώς έχω απίστευτα τρεχάματα αυτόν τον καιρό. Κάτι η διπλωματική μου, κάτι η εξεταστική, κάτι η έξω ζωή...άστα να πάνε! Μόλις βρω χρόνο θα περάσω!! Φιλιά πολλά!

cinderella είπε...

@ Antarth αυτό που κάνεις εσυ πως λέγεται;

cinderella είπε...

@ ita vita καλώς με βρήκες!!
Δεν πιστεύω οτι οι πολιτικοί καυγάδες θα εκλέιψουν. Είναι συνυφασμένοι με το γενετικό υλικό του έλληνα. Το ΠΑΣΟΚ μπορεί. Αν και εδώ που τα λέμε οι συνταξιδιώτες μου θα στεναχωρηθούν. Εγώ έχω πάψει εδώ και καιρό να ελπίζω σε θαύματα!!

PN είπε...

Άντε από εκεί βρε σιχαμένη!! Με συγκίνησες με εκείνο το σχόλιο που δεν είχα δει τόσο καιρό.

Τι δεν έχω καταλάβει όμως;;; Το νομίζω που δεν έιναι αυτό που νομίζω ότι νομίζω....;;;;

Άντε βρε χαλάλι σου ο γαύρος. Πότε θες να σου τηγανήσω λίγο για να στο ξεπληρώσω;;;

cinderella είπε...

Τι με βρίζεις Χριστιανέ μου; Μια καλή κουβέντα είπα να πω και αμέσως να με πεις σιχαμένη!!!
Δεν θέλω γαύρο. Δεν τρώω το είδος μου το ξαναπάμε αυτό. Για μαριδάκι, σαρδελίτσα και λοιπά συναφή το συζητάμε!!! :)))
Νομίζεις οτι το blog σου είναι κοντά στο δικό μου. Στην πραγματικότητα δεν είναι γιατί το δικό μου είναι μοναδικό!!! Τι ψωνάρα Θεέ μου!!! :))))))))