Το μετρό του Λονδίνου δεν έχει γρανίτες και μάρμαρα. Δεν διακοσμείται με αρχαία και σίγουρα δεν έχει τη γκλαμουριά του ελληνικού. Οι αποβάθρες είναι γκρίζες με πλακάκια μαύρα πια από τη βρωμιά. Οι χρωματιστές διαφημίσεις δεν αλλάζουν ούτε στο ελάχιστο το θλιβερό τοπίο. Οι κυλιόμενες πολύ χάλια. Τα καθίσματα μέσα μπρδοροδοκόκκινα της Μοιραράκη. Ο φωτισμός σε μερικά σημεία απλά λιγοστός. Το εισιτήριο πανάκριβο. Για 3 στάσεις πληρώνω την μονή διαδρομή 1,5 λίρα.
Ναι αλλά το μετρό της Αγγλίας πάει παντού. Με δέκα γραμμές, χωρίς να μετράμε τις υπέργειες διασχίζει ολόκληρο το Λονδίνο υπόγεια. Περνάει ανά 2 λεπτά και τις ώρες αιχμής ανά 1! Αυτό το σκηνικό, το να φας τα νιάτα σου και την ομορφιά σου περιμένοντας ένα συρμό από του διαόλου το κέρατο που περνάει ανά 10 λεπτά και σου κάνει χάρη εδώ δεν υπάρχει.
Όπως δεν υπάρχουν και οι τζάμπα μάγκες. Εδώ για να μπεις πρέπει να ανοίξουν οι μπάρες. Και για να ανοίξουν θα πρέπει να επικυρώσεις το εισιτήριο σου ή να χτυπήσεις την κάρτα σου. Μα καλά απορώ πως το σκέφτηκαν οι κερατάδες. Α ναι, μια κάρτα πρέπει να επικυρώνεται και κατά την είσοδο και κατά την έξοδο. Το τραγικό είναι πως αν δεν επικυρωθεί κατά την έξοδο δεν μπορείς να βγεις! Αλλά ούτε να τη χρησιμοποιήσεις κατά την είσοδο 2 φορές για να βολευτούμε και οι 2 άντε και η Μαριγώ, δηλαδή και οι 3 και να το ονομάσουμε κίνημα.
Όπως επίσης το μετρό όταν δεν δουλεύει είναι γιατί επεκτείνεται. Όχι επειδή οι υπάλληλοι απεργούν και έτσι μια ολόκληρη πόλη βρίσκεται σε ομηρία. Και δεν λέω να μην απεργήσουν. Λέω πολύ απλά πως όταν το ίδιο το κράτος δεν σέβεται το μέσο που έχει δημιουργήσει, όταν δεν πληρώνει ικανοποιητικά τους υπαλλήλους του, όταν δεν έχει συχνά δρομολόγια, όταν δεν υπάρχει έλεγχος τότε αυτή η επιχείρηση δεν θα γίνει ποτέ πραγματικά κερδοφόρα όση αύξηση κι αν υπάρξει στα εισιτήρια. Ο κόσμος θα σιχτιρίζει, οι πολίτες θα βρίζουν και τα μάρμαρα με τους γρανίτες θα θυμίζουν πως αυτό το μέσο ξεκίνησε και πως κοντεύει να καταντήσει.
Κι επειδή κι εμείς σαν λαός φταίμε κάπου θα πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Γιατί έχουμε μάθει μια ζωή να υποτιμάμε τους γύρω για να κρύψουμε πόσο υποδεέστεροι είμαστε. Γιατί έχουμε μάθει να εστιάζουμε στα κακά των ξένων και να υπερτιμάμε τα δικά μας. Κι ας ξέρουμε ότι είναι λειψά. Κι ας παραδεχόμαστε από μέσα μας πως 2 γραμμές μετρό για μια πόλη 5 εκατομμυρίων κατοίκων είναι πολύ λίγες. Κι ας γνωρίζουμε κατά βάθος πως ωραίο το μετρό μας αλλά κοντεύει να αγγίξει τη συνέπεια των αστικών λεωφορείων. Κι ας γνωρίζουμε πως σε κάποιες περιοχές για να πάμε θα πρέπει να πάρουμε το αυτοκίνητο και να κολλήσουμε στην κίνηση επί ώρες. Εμείς και πάλι θα βρούμε να πούμε πως όταν εμείς σφυρηλατούσαμε πολιτισμό αυτοί κρέμονταν από τα δέντρα. Η απάντηση στο συγκεκριμένο ζήτημα είναι απλή. Όταν αυτοί σχεδίαζαν μετρό, εμείς κυκλοφορούσαμε με γαϊδούρι.
34 σχόλια:
Χα,χα,χα,χα,χα!!!!
Εδώ πάλι, μόνον λεωφορεία και τίποτε άλλο...Φιλιά από ΝΖ, Σταχτοπούτα μου...
1.καλά ολα αυτα, αλλα το να μην μπορεις να μπεις χωρις εισητηριο ειναι λιγο τσιγγανιά μερικες φορες, γιατι αν θες να πας μονο μια σταση δεν τη λυπασαι τη 1μιση λιρα??
2.οσον αφορα το "μετρό" της θεσσαλονικης (που εδω κ 2 3 χρονια ειναι στα σκαριά), μεχρι να ολοκληρωθει, το γαιδουρι μου θα εχει ψοφησει..
Yet another, για μια στάση μετρό πας και με τα πόδια! Η αλήθεια είναι πως οι στάσεις δεν είναι τόσο μακριά η μία από την άλλη.
Cinderella αν και ούτε εμένα με ενθουσιάζει το μετρό αισθητικά (πέρα από τους μουσικούς που υπάρχουν στους σταθμούς που μερικές φορές είναι πάρα πολύ καλοί!) πρέπει να παραδεχτώ πως είναι πολύ πρακτικό. Και εξάλλου δεν μπορούμε με τίποτα να το συγκρίνουμε με το δικό μας στην Αθήνα, γιατί το ένα μετράει λίγα χρόνια μόλις ζωής, ενώ το άλλο άρχισε να πρωτολειτουργεί... το 1863!!! Το αντιλαμβάνεσαι;!;!
Πάντως στις ανακαινίσεις σταθμών που κάνουν εν' όψει και των Ολυμπιακών, γίνεται καλή δουλειά. Σε μερικούς σταθμούς που μετά από έργα μηνών τώρα παραδίδονται πάλι στην κυκλοφορία, δεν πίστευα στα μάτια μου με τις αλλαγές.
Kαλησπέρα!
Το Μετρό στην Αθήνα είναι υπέροχο!
Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι παρόμοιο στην Ευρώπη.
Σίγουρα και στο Λονδίνο θα γίνει καλή δουλειά για τους Ολυμπιακούς.
Αυτό που λατρεύω στο μετρό του Λονδίνου είναι οι διαφημίσεις.
Φοβερά σλόγκαν, φοβερές ιδέες, απίστευτα στησίματα.
Καλό βράδυ.
η τελευταία φράση είναι ολόσωστη! τουλάχιστον, σε όλη την ευρώπη έχουν μετρό εδώ και πολλές πολλές πολλές δεκαετίες. τι κι αν είναι βρώμικο, τι κι αν είναι αποπνικτικό? είναι δαιδαλώδες, είναι στην ώρα του, σε πάει παντού. κι έχει και συχνά δρομολόγια. εμείς εδώ έχουμε δυο γραμμές και περιμένουμε και πολύ μέχρι να έρθει. (για τις απεργίες δεν κάνω λόγο, θα γίνω κακός και δεν πρέπει)
Το μετρό της Αθήνας μόνο εικόνα έχει.. Είναι..μικρό σε ηλικία, γι' αυτό. Σε όλα τα άλλα είναι πολύ πίσω..
Στο θέμα με τους "τζάμπα μάγκες" υπάρχουν πολλές απόψεις.. Έχεις δίκιο σε όσα λες, αλλά από την άλλη είναι μια διαμαρτυρία του κόσμου στις συνεχείς αυξήσεις των εισιτηρίων (που πλέον έχουν 1,00€). Αν θες να χρησιμοποιήσεις Μ.Μ.Μ. για μικρή απόσταση είναι κρίμα να πληρώνεις 1,00€ και αυτό πρέπει να το καταλάβει η κυβέρνηση.. Και επειδή αναφέρεται παρακάτω από τον Γκρινιάρη, στην Αθήνα άλλες στάσεις απέχουν πολύ λίγο και άλλες αρκετά (Αγ.Αντώνιος-Σεπόλια δεν γίνεται με τα πόδια). Επίσης, κάποιος που για τον Χ λόγο δεν μπορεί να περπατήσει καλά, ή ένας ηλικιωμένος, ή μια έγκυος, δεν πρέπει να πληρώνουν 1 € για μια στάση.. Γνώμη μου πάντα..
Την όλη φάση πάντως την βλέπω συμπαθητικά..
Γιώργο Τ. έτσι είναι, οι στάσεις μετρό της Αθήνας απέχουν περισσότερο νομίζω από τις στάσεις του μετρό του Λονδίνου. Εγώ στο Λονδίνο αναφέρθηκα. Άσε που όπως και να το κάνουμε, στην κατάσταση που βρίσκονται τα πεζοδρόμια, το περπάτημα δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στην πόλη μας!!!
Πραγματικά όταν βρέθηκα στο Λονδίνο θαύμασα το μετρό τους, παρόλη την παλαιότητά του, για τη συνέπειά τους και την άριστη εξυπηρέτηση. Και είδα κι εγώ το αυτονόητο για να μην υπάρχουν τσάμπα μάγκες! Εκεί πράγματι δεν ανοίγουν οι μπάρες ούτε για την είσοδο ούτε για την έξοδο αν δεν βάλεις μέσα στην ακυρωτική μηχανή το εισιτήριό σου.
Τόσο απλά και τόσο αυτονόητα!!
Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι δεν το ήξεραν να το εφαρμόσουν κι εδώ.
Και απορώ τι διάολο σκοπιμότητες είναι αυτές που τους κάνουν να εφαρμόζουν μέτρα ελέγχου τόσο ελλιπή που φωνάζουν "ελάτε να μας ...κλέψετε"!!
Ναι πολύ εύστοχο αυτό: Όταν οι Άγγλοι έφτιαχναν μετρό εμείς πράγματι κυκλοφορούσαμε με γαϊδούρια!
Νομίζω ότι έχουν το παλαιότερο μετρό του Λονδίνου! Φτιάχτηκε τον προπροηγούμενο αιώνα, αν δεν κάνω λάθος!!
Πάντα το είχα απορία, αφού υπάρχουν οι μοτοσυκλέτες γιατί ο κόσμος χρησιμοποιεί οτιδηποτε άλλο?
(Οχι για τους καημένους άγγλους, αυτοί με το καιρό που έχουν εδώ πάνω, μόνο για μετρό είναι...Σαμπως και άμα ήταν έξω από τη γή, φωτεινά θα ήταν?)
Ναι cindy,έτσι είναι, σταθμοί πολύ παλιοί, μαυρισμένοι,άθλιες ξύλινες σκάλες, κανείς δε μπαίνει δίχως να έχει πληρωσει.
Ομως με ένα χάρτη του μετρό στο χέρι, πας όπου θέλεις στο Λονδίνο δίχως να χαθείς.
Το καλό είναι οτι οι προεκτάσεις του μετρό ποτέ δεν σταματούν.Ελπίζω το ίδιο να γινει και εδώ.
Γιατί όμως μου φαίνεται πως για το μετρό της Αθήνας, μέχρι στιγμής πάνε καλά τα πράγματα; Τόσο έξω πέφτω;
Προφανώς, cenicienta, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα: Τα μετρό σε όλες σχεδόν τις πόλεις της Ευρώπης φτιάχτηκαν τον προπερασμένο αιώνα. Εδώ ξεκίνησε μία γραμμή πριν από 100 χρόνια και περιμέναμε άλλα 100 χρόνια για να το συνεχίσουμε. Προφανώς έτσι δεν γίνεται δουλειά, όσους γρανίτες και να βάλεις. Ναι, το μετρό της Αθήνας είναι πανέμορφο. Εγώ θα το χαρακτήριζα το πιο όμορφο μετρό της Ευρώπης στην κατηγορία «μόνο αν μένεις κοντά στη στάση».
Το θέμα ήταν να πηγαίνει παντού, ώστε να μην παίρνεις αυτοκίνητο ούτε μέχρι στο σταθμό. Όποιος έχει ζήσει στο εξωτερικό σε μεγάλη πόλη ξέρει ότι το αυτοκίνητο απλά δεν χρειάζεται. Είναι μια περιττή πολυτέλεια, ενώ το ταξί είναι πανάκριβο, γιατί θα το χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση μεγάλης ανάγκης.
Προφανέστατα ένα μετρό με 15-20 γραμμές, και περίπου 200 στάσεις θέλει ακριβότερο εισιτήριο για να κρατηθεί ζωντανό και ασφαλές. Ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις ο κόσμος γκρινιάζει. Όμως όλα έχουν ένα τίμημα: αν δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο (άρα λιγότερα έξοδα), τότε μπορώ να δώσω κάτι παραπάνω στο Μετρό.
Εδώ έχουμε 3 γραμμές και το εισιτήριο είναι 1 ευρώ. Ακόμα και για μια στάση...
@ All
Σήμερα ήθελα να κάνω ασύστολα blogging άλλα βγήκα εκτός προγραμματισμού. Εντάξει, χλωρίνιασα μπάνιο, έτριψα μοκέτα με βούρτσα, άλλαξα σεντόνια, τακτοποίησα τα ράφια και τα βιβλία, έβαλα πλυντήριο, έκανα μπάνιο, έκανα γαλλικό μανικιούρ, πέρασε η ώρα.
Αχ, κρίμα.
Αυριο το βράδυ υπόσχομαι:
1. Απάντηση σχολίων
2. Νέα ανάρτηση
3. Βόλτα από τα blog σας, καφέ και κους κους.
Αυτά.
Να έχετε όλοι ένα γαμάτο Σαββατόβραδό. Ευχηθείτε μου να είναι καλό το Κινέζικο που θα με πάνε γιατί είμαι νηστική όλη μέρα!!
Επίσης κάντε μια ευχή να μην βρέχει!!
Και τι άλλο;
Φιλιααα!!
Σε ορισμένα πράγματα έχεις δίκιο, σε άλλα διαφωνώ. Π.χ. το μετρό στο Λονδίνο ΔΕΝ πάει παντού. Για την ακρίβεια δεν πάει σχεδόν καθόλου στο νότιο Λονδίνο. Ναι, οι περισσότεροι σταθμοί είναι άθλιοι, αλλά αυτοί είναι οι πιο παλιοί. Οι καινούριοι (αυτοί της Jubilee π.χ.) είναι αξιοπρεπέστατοι, αν και όχι τόσο όμορφοι όσοι οι σταθμοί της Αθήνας. Τα τρένα δεν έρχονται κάθε 2 λεπτά, μερικές φορές έρχονται και κάθε 10, και κάθε 15. Κάποιες φορές και καθόλου (σπάνια λόγω απεργιών, αλλά συμβαίνουν κι αυτές) ή έρχονται και είναι τόσο γεμάτα που περνάνε 3 τραίνα (ανά 5-10 λεπτά) για να μπορέσεις να στριμωχτείς σε ένα βαγόνι με τη μύτη στη μασχάλη του διπλανού σου. Και το απλό εισιτήριο δεν έχει 1,5 λίρα αλλά 4, ακόμα κι όταν πας μία στάση. Με 4 λίρες στην Αθήνα παίρνεις ταξί και σου μένουν και ρέστα.
@ Artanis μου γλυκιά περιμένουμε φωτογραφίες και ανταπόκριση από εκεί!
Εύχομαι να αρχίσατε να προσαρμόζεστε και ιδιαίτερα τα πιτσιρίκια!
Πολλά φιλιά!!
@ Yet another μου το μετρό της Θεσσαλονίκης κι αν είναι μια πονεμένη ιστορία!! :(:(
Δεν το συζητάμε.
Αλλά εδώ χρεώνεσαι με τον αριθμό των στάσεων που κινείσαι και όχι με την ίδια τιμή από αρχή μέχρι τέλος. Η για να το πούμε πιο σωστά με τον αριθμό των ζωνών που αλλάζεις. Αλλά έχει δίκιο ο Γκρινιάρης. Οι στάσεις είναι τόσο κοντά εδώ που απλά περπατάς λιγάκι.
Δεν είναι σαν της Αθήνας που η μία απέχει πολύ από την άλλη.
Αααα Καλώς με βρήκες!!! ::))))
Με το καλό να τα λέμε!!
@ Γκρινιάρη οφείλω να ομολογήσω οτι τα σαββατοκύριακα με τις συνεχείς διακοπές των γραμμών ταλαιπορούμαι αρκετά! Σήμερα ποιός να μου το έλεγε πως ένα κομμάτι της district θα ήταν κλειστό και εγώ θα έκανα τον κύκλο της αρκούδας;; Ποιός;
Καλά κάποιος σαββατογεννημένος, γαλανομάτης δεν ξέρω κι εγώ τι με έχει ματιάσει!!
1863 εε? Ο Καραϊσκάκης νομίζω είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί το άλογο για τις μετακινήσεις!!
@ fpboy ναι κι εμένα! Τα σλόγκαν είναι το καλύτερό μου!
Χτες μια διαφήμιση των times θέλοντας να διαφημίσει την κυκλοφορία τους στο Ιράκ, έλεγε μεταξύ άλλων πως ριάλιτι έχει στηθεί εκεί για την ανοικοδόμηση των σπιτιών από τους βομβαρδισμούς.
Απίστευτο; Απίστευτο!!
@ Θείε μην γίνεις κακός!! Δεν κάνει!
Εσύ είσαι καλούλης!! :))
Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!
@ Γιώργο μου ναι. Θα πρέπει να αλλάξει το κόστος του εισιτηρίου και να γίνει ανάλογο της απόστασης όπως ακριβώς κι εδώ.!
Έχεις δίκιο.
Από εκεί και πέρα νομίζω οτι με το να μην χτυπάμε εισιτήριο δεν βοηθάμε προς την σωστή κατεύθυνση το πρόβλημα. Απλά το επιτείνουμε γιατί τελικά αυτό το μέσο χονδρικά μεταφέρει 100, με εισιτήριο που χτυπάνε οι 70 σε υψηλή τιμή. Καταλαβαίνεις νομίζω τι εννοώ...
Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!!
@ Μαριάνα μου ναι φτιάχτηκε το 1863 απ'ότι μας πληροφόρησε παραπανω ο Γκρινιάρης!!
Και ναι, προχτές που ανέβασα το πόστ και ενώ είχα χτυπήσει την κάρτα για να ανοίξουν οι μπάρες κλπ κλπ με σταμάτησαν μέσα στο συρμό για έλεγχο της κάρτας!!
Πουθενά δεν υπάρχουν αυτά εδώ!!!!
Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!
@stojohn στο έχω πει...με τρομάζει η εικόνα σου πανω στη μηχανή. Κατέβα λέμε!!! Και μπες στο μετρό!!
@ Λεοντόκαρδέ μου, για ακόμα μια φορά συμφωνούμε! :)
Καλή εβδομάδα γλυκέ μου!
Πολλά πολλά φιλιά!!!
@ phlou..fli μου όχι δεν τα βλέπεις ανάποδα. Τα βλέπεις θετικά όπως κι εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό. Είναι θετικό που το μετρό μας είναι καινούργιο, καθαρό, χλιδάτο, με συνεχείς επεκτάσεις, με ωράριο μέχρι τις 2 τις Παρασκευές και τα Σάββατα. Είναι όμως αρνητικό οτι αργεί, ότι κάποιοι δεν χτυπάνε εισιτήριο, ότι δεν υπάρχει έλεγχος, ότι το εισιτήριο έχει φτάσει στα ύψη για να καλυφθεί το έλλειμα αφού δεν υπάρχει έλεγχος.
Ετσι νομίζω εγώ και κάνω μερικές συγκρίσεις!
Φιλιά και καλή εβδομάδα εύχομαι!!!
@ Αpos
cenicienta??
Thank you, thank you!!
Μου πάει!! Νομίζω!
Ναι στα υπόλοιπα κυμαινόμαστε στο ίδιο μήκος. Συμφωνούμε.
Αν και τα σουκού...το μετρό εδώ μου σπάει τα νεύρα!! Εγώ πληρώνω τις επεκτάσεις του! :(:(
@ Σοφία μου προφανώς μιλάμε για τις ώρες αιχμής και τις ζώνες 1-2. Είναι λογικό οτι στο Wembley η γραμμή για Uxbridge περνάει ανά 10-15 λεπτά αλλά αυτά σίγουρα έχουν μετρηθεί με την επιβατική κίνηση. Είναι παρεμφερές με το να πούμε πως ο Προαστιακός από το Mall για το Κορωπί θα περάσει ανα 15-20 λεπτά. Αλλά από "Σύνταγμα" ή Picadilly Circus το μετρό στην πρώτη περίπτωση περνά ανά 7 ή 10 λεπτά ενώ στη δεύτερη ανά 1 ή 2. Γενικά η συχνότητα ξαναλέω ποικίλει ανάλογα με την ώρα της ημέρας και την ημέρα αλλά μιλώ για τις εργάσιμες και σε ώρες αιχμής που μας καίει περισσότερο. Τώρα την Κυρικαή και να περιμένω λίγο δεν χάθηκε ο κόσμος.
Ναι η Jubille έχει γίνει ωραία. Αλλά υπολείπεται των δικών μας στάσεων!!!!
Και νομίζω οτι νότια επεκτείνεται και γίνονται έργα έτσι δεν είναι;;
Πρωτον, φαντάζουμαι να μην ...έβρεξε και να πέρασες καλά στο κινέζικο εστιατοριο.
Επειδή μου αρέσει πολύ η κινέζικη κουζίνα, σου συνιστώ να πας στο Mr. Wing. Θα τηλεφωνήσεις πρώτα να δείς ποιές μέρες λειτουργεί και ο υπόγειος χώρος, στολισμένος με καταράκτες, ενυδρεία και φυτά. Φαγητό άψογο,χώρος υπέροχος.
Λοιπόν:
MR. WING
242 Old Brompton rd.
Tel. 020 73704450.
Καλή διασκέδαση.
Στα νότια επεκτείνεται μόνο 1 περιφερειακή γραμμή η οποία θα τελειώσει (καλώς εχόντων των πραγμάτων) το 2010 ή 2011 και θα εξυπηρετεί 5-6 σταθμούς. Δε νομίζω ότι έχουμε λόγο να χτυπάμε παλαμάκια ακόμα...
Όσο για τη συχνότητα, πήγαινε μια καθημερινή στο London Bridge στις 8:30 το πρωί να πάρεις Northern Line, και μέτρα πόσα τρένα θα περάσουν που δεν θα μπορείς να μπεις μέσα. Θα περνάνε στάνταρ κάθε 5-10 λεπτά (όχι κάθε 1-2, το επίσημο πρόγραμμα λέει κάθε 3-8) και υπολογίζω να είσαι στην πλατφόρμα γύρω στο μισάωρο. Μου έχει συμβεί άπειρες φορές. Για να μην μιλήσω για τις φορές που κλείνουν το σταθμό λόγο overcrowding και δεν μπορείς να μπεις μέσα για τουλάχιστον 15 λεπτά, ενίοτε περισσότερο.
Τελικά σε αυτή τη χώρα δύσκολα έχουμε το όλο πακέτο, και καθαρό μετρό, και συνέπεια στα δρομολόγια και επεκτάσεις γραμμών στην ώρα τους και και...
μετρό Λονδίνου ":mind the gap" και ξερό ψωμί!
Φιλιά πολλά!! Καλή εβδομάδα!
Οσο λιγο το χρησιμοποιώ το μετρό, μια χαρά το βρίσκω σχεδόν.
Αλλα το θέμα σου δεν ειναι το μετρό, ειναι οι νοοτροπίες μας.
Ακουμπάς το δάχτυλο σε ενα θέμα που καίει.
Να γιατι λέω οτι μόνο με εκούσια αλλαγή της νοοτροπίας μας θα γινει κάτι καλό.
Δεν θα γίνουμε Αγγλοι ουτε θέλω να αλλοτριωθούμε αλλα μπορούμε να δούμε ποιά καλά στοιχέία εχουν αυτοί και να τα ενσωματώσουμε σωστά. Τότε μπορούμε να πούμε για δέντρα και γαϊδούρια.
Ως τότε παραμένουμε γαϊδούρια.
@ Λεοντόκαρδέ μου....το κινέζικο απλά μούφα. Ήταν από αυτά που είναι αλυσίδα και άνοιξαν και στο golden hall από οτι έμαθα. Φαγητο ούτε κινέζικο, ούτε γιαπωνέζικο. Είναι τα wagamama's αν τα έχεις ακουστά!! Ένα θα σου πω...τα noodles κομμένα...όπως έκοβε η γιαγιά τα μακαρόνια πριν τα ρίξει στην κατσαρόλα...κάποτε!!!
Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε το κινέζικό σου και θα σου πω!!!
Ευχαριστώωωω!!
Καλημέρες!!!
@ Τι να σου πω ρε Σοφάκι, εγώ γενικά δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο ζόρι κι ας κινούμαι καθημερινά στο κέντρο και σε ώρες αιχμής. Ναι, κάποιες φορές μπορεί από την πολυκοσμία να μην μπω στο πρώτο ή στο δεύτερο, ή και ακόμα να έχουν κλεισει το σταθμό αλλά γενικά δεν είναι πολύωρη αναμονή. Εξάλλου ζούμε σε μια πόλη 15 εκατ. κατοίκων. Γενικά νομόιζω οτι κάνουν το καλύτερο δυνατό για μας ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνουν!
Φιλιααα!!
@ Θαλασσινή μου και που να δεις κάποιες φορές που με το γνωστό βρετανικό χιούμορ λένε "προχωρήστε προς τα μέσα στο βαγόνι, υπάρχει ελάχιστος κενός χώρος, προχωρήστε, τον βλέπουμε"και κάτι τέτοια!!
Καλημέρες!!
@ Τζονάκο μου...η φράση σου έγραψε απλά!! :)))
Αχ και πάλι αχ!!! ;)
Δημοσίευση σχολίου