Σάββατο, Απριλίου 18, 2009

Καλή Ανάσταση!

Εβδομάδα των παθών αυτή. Και των λαθών. Της σταύρωσης. Της Ανάστασης που δεν ήρθε. Της αγάπης που άργησε μια μέρα. Του νταλκά, της μικροκαψούρας, του μεγάλου έρωτα που δεν φορά νυφικό και μιας αγάπης για το καλοκαίρι.

Και μην ακούτε τις φήμες. Ο Ιούδας…δεν φιλούσε υπέροχα. Η ηρωίδα απλά έπεσε με τα μούτρα. Μια εικόνα ερωτευόμαστε. Κι αυτή πίστεψε στην εικόνα του. Καλά να πάθει…αν και εδώ που τα λέμε…ολόκληρος Ιησούς την πάτησε. Μια κοινή θνητή που ήθελε διακαώς να ερωτευτεί θα γλίτωνε;

Και για την Κασσιανή δεν είμαι πολύ σίγουρη. «Πονάω…αλλά μ’ αρέσει, το κάνω για τη μέση» μου θυμίζει. Άσε που δεν είναι και η πρώτη φίρμα στην εβδομάδα των Παθών. Από τους πρώτους βγαίνει στη σκηνή. Σαν τα μικρά ονόματα στα μπουζουξίδικα που ανοίγουν το πρόγραμμα. Σαν τον Φίλιππο και τον Ναθαναήλ. Ψαράδες…αλλά καλά παιδιά. Τι να τους κάνεις;

Η Μαγδαληνή μου αρέσει εμένα. Κούκλα. Αφέντη τον είχε δεν το συζητάμε. Όλα τα χατίρια του έκανε σου λέει. Οι φήμες…θα μείνουν πάντα φήμες. Να συντηρούν το μύθο και να επιβεβαιώνουν τα ανεπιβεβαίωτα. Εξάλλου, εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος… κι εσύ μιλάς για κάτι πράγματα μικρά.

Για τον Πόντιο Πιλάτο δεν θα μιλήσουμε. Φταίει που είναι ο μοναδικός χέστης που έχει μείνει με ανεξίτηλα γράμματα στην ιστορία…E δεν θα τον τιμήσουμε και αυτόν.

Για τον Ευαγγελιστή Ιωάννη δεν έχω να πω κάτι. Πήγε στην Πάτμο και την έκανε ταράτσα. Αν είχα το χρόνο του θα έκανα blogging. Πολλά χρόνια μετά…ένας άλλος Αρχιμανδρίτης τον αντέγραψε και πήγε στο νησί για να ξεχάσει το πάθος του για κείνη. Έγραψε μάλιστα βιβλίο και της το αφιέρωσε. Ο πατέρας Ιωάννης αν θυμάμαι καλά. Στο Άγγιγμα Ψυχής του Μανουσάκη. Ντροπή μου. Το ξέρω.

Καλή Ανάσταση συντρόφια. Αν πιστεύετε. Αν δεν πιστεύετε...και πάλι φίλοι.

24 σχόλια:

PN είπε...

Χρόνια πολλά ομορφιά μου! Να περάσεις όμορφα εκεί στο Λονδινάκι και ας είμαι μακριά του. Χαχαχα!! Εγώ εδώ Πόρο και βαριέμαι ήδη. Άντε να έρθει το βράδυ να φάμε τίποτις! Όχι τίποτα άλλο, αλλά να περάσει και η ώρα έτσι! Χαχαχα!!

Όργιο, φιλιά πολλά!! Καλή Ανάταση...σωστά τα λέω...ανάταση!!!

marianaonice είπε...

Χριστός Ανέστη Σίντυ!!
Χρόνια Πολλά!!

και ας μην ήρθε η Ανάσταση!!
Εμείς θα την περιμένουμε και θα ελπίζουμε ότι κάποτε θα έρθει!!
Και θα τη φέρουμε εμείς κι όχι οι 12 απόστολοι με τον Ιησού!
Αυτοί απέτυχαν παταγωδώς!!!
Φιλιά!!!

Artanis είπε...

Χα,χα,χα,χα,χα, ελπίζω να πέρασες τέλεια αυτές τις μέρες... Φιλιάαααααααααα...

leondokardos είπε...

Να σου πω cindy μου, εμένα πάλι μου αρέσει η Μαγδαληνή.Ένιωσε τον έρωτα,τι πιο συνταρακτικό συναίσθημα στη ζωή. Αλλά και η Κασσιανή, μπράβο της, έκανε ο,τι της γούσταρε, ε εντάξει και μετά...
Ιούδες γλυκιά μου θα υπάρχουν παντοτε,θα προδίδουν χωρίς να φιλούν. Όπως και Πίντιοι Πιλάτη, α, αυτοί κιαν είναι ωραίοι!! Ανεύθυνοι,φυγάδες απο κάθε τι σημαντικό,προτιμούν να τις καπουλάρουν κιας μην υπάρχει στάλα νερό να πλυθούν.
Τώρα όμως καιρός να επανέλθουμε στα καθημερινά.....

BUTTERFLY είπε...

Τι ωραιο τραγουδι!!!
Χριστος Ανεστη φιλεναδα!
Επεστρεψες στο Λανταν η ακομα εισαι στα πατρια;;;

cinderella είπε...

@ Vk μου...αγιάτρευτε έρωτά μου...είμαι κομμάτια. Κάτι η κούραση, κάτι οι βόλτες, το διάβασμα, το ξενύχτι να τα προλάβω όλα...σέρνομαι!! Ήρθε η Ανάσταση...αλλά τζούφια μου φάνηκε!

Αθήνα είσαι; Μην μου πεις. Δεν θέλω να ξέρω!!

cinderella είπε...

@ Mariana μου κι εσένα τζούφια σου φάνηκε?? Ήταν τελικά!
Κορίτσι μου γλυκό,εύχομαι χρόνια καλά, με υγεία σε σένα και στην οικογένεια σου!
Πολλά πολλά φιλιά!

cinderella είπε...

@ Αρτανις μου όμορφη, εύχομαι τα καλύτερα για σένα και τα μικρά σου.
Χρόνια πολλά και χριστός Ανέστη καλή μου!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

cinderella είπε...

@ Λεοντόκαρδέ μου...η Μαγδαληνή Θεά. Πολύ θα ήθελα να την έχω φίλη!!
Η Κασσιανή πολύ κλαψιάρα για τα γούστα μου.
Και ο Πόντιος...πολύ χέστης για άντρας!!
Γλυκέ μου Λεοντόκαρδε!!! Χρόνια πολλά εύχομαι και κάθε ευτυχία σε σένα και στους δικούς σου!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

cinderella είπε...

@ Χριστινάκι μου...Λόντον εδώ και 2 εβδομάδες. Αθήνα βασικά έμεινα σκάρτες δέκα μέρες. Εδώ ούτε Πάσχα δεν καταλάβα λόγω διαβάσματος!! :)
Χρόνια πολλά πάντως όμορφη!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!

"ζαχαρούλα.." είπε...

χριστός ανέστη!!! πως πέρασες????

φιλάκια..................

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Xρόνια πολλά κούκλα με υγεία!
Χαθήκαμε..
Ελπίζω να είσαι καλά!
Φιλάκια πολλα!

fpboy είπε...

Γεια σου και απο μένα με πολλές -πολλές ευχές !!!

phlou...flis είπε...

Πολύ μ' άρεσαν οι σκόρπιες σκέψεις σου. Σε βλέπω κι εσένα στον Παράδεισο (μιας και η Κόλαση θάναι γεμάτη)

katerina είπε...

Καλε Σταχτοπουτα τι θα γίνει...για Δεκαπενταυγουστο θα πάμε σε λίγο...
Η Κασιανή με μαγιό...

KitsosMitsos είπε...

Μ'αρέσει αυτή η προσέγγιση! Χεχε!
Τις ευχές μου.

cinderella είπε...

@ Πέννυ μου χρόνια πολλά! Αληθώς ο Κύριος!
Πολλά πολλά φιλιά!!

cinderella είπε...

@ Ζαχαρούλα μου...΄χρόνια πολλά και σε σένα! Ώραία πέρασα. Λονδρέζικα οπότε όχι με ιδιαίτερα έθιμα που έτσι κι αλλιώς εδώ δεν με πολυτρελαίνουν!!
Πολλά φιλιά!!

cinderella είπε...

@ Όργιο μου ναι χαθήκαμε γιατί το Λονδίνο βλάπτει σοβαρά το blogging!! Σε ευχαριστώ ρε μούτρο μου για τις ευχές σου και αντέυχομαι!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!

cinderella είπε...

@fpboy μου πολλά φιλιά, χρόνια πολλά και τα ρέστα παγωτά!! :):)

cinderella είπε...

@ phloufli μου...blogging θα μπορώ να κάνω εκεί με την ησυχία μου;;
Χρόνια καλά γλυκέ μου!!!

cinderella είπε...

@ Κατερίνα...η Κασσιανή με μαγιό; Εντάξει, έχουμε δει και χειρότερα!! :)
εγραψα...μην φωνάζεις!!

cinderella είπε...

@ Κιτσεμίτσε τα φιλιά μου!!
Καλημέρες!